Gå til innhold

bihullbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har veldig vondt og tett i nesa fortiden,er ekstra vondt når jeg er ute i det kalde været. er det Bihullbetennelse? har ikke feber og er ellers i god i form

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved bihulebetennelse gjør det ekstra vondt når du legger deg ned (sist klarte jeg ikke å sove om natta, måtte sitte-sove i sofaen med mange støtte puter for å få hodet høyt oppe) og når man bøyer seg framover med hodet ned.

Skrevet

Takk,da er det nok ikke det

Skrevet

Jeg må bare si - jeg har ikke fått antibiotika de gangene jeg hadde det. Måtte bare pine meg gjennom. Legen sier at det ikke sagta t antibiotika hjelper i sånne tilfeller. Og det er jo sant. Har gått over av seg selv med god tid ;)

Prøv å skylle. Det finnes sånne nesesprayen med saltvann på apoteket som har skikkelig trykk. Med dem kommer saltvannet lengre inn i systemet føles som om. Den ene er stor flaske til sirka 100 NOK, mens det finnes ei lita fra Otricare med aloe vera også. Disse to er best for en som er plaga med tett nese. Og så tar jeg noen ganger per dag vanlige nesedråper for at nesa åpner seg.

Det finnes også nesehorn. Når nesa er tett og det begynner å renne, så hjelper den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...