Gå til innhold

Alene hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene hjemme for første gang på så lenge jeg kan huske. Mannen er på guttetur og lillejenta sover hos besteforeldrene i kveld. De koser seg stort begge to :) Sitter her og kikker på et berg av rot, skittentøy i store hauger og gulv som burde vaskes. Men fader heller, jeg vil også kose meg! Så jeg tappet badekaret fullt, hadde i lavendelolje, tente levende lys og fikset meg et glass med rødvin. Fantastisk deilig! Nå er det fyr på peisen, tv og litt mer rødvin. Fremdels fantastisk deilig!

Fordi jeg fortjener det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You go girl :D

Skrevet

Så heldig du er, kos deg så godt du kan da.

her sitter jeg og er tristo g lei meg, krangla med mannen ... :(

Anonym poster: 52c0b29299bfa2e27b7236b04240cacb

Skrevet

Herlig herlig!

Skrevet

Ååå. Kos deg :) nyt fredligheten! Det fortjener du :)

Skrevet

Er alene hjemme for første gang på så lenge jeg kan huske. Mannen er på guttetur og lillejenta sover hos besteforeldrene i kveld. De koser seg stort begge to :) Sitter her og kikker på et berg av rot, skittentøy i store hauger og gulv som burde vaskes. Men fader heller, jeg vil også kose meg! Så jeg tappet badekaret fullt, hadde i lavendelolje, tente levende lys og fikset meg et glass med rødvin. Fantastisk deilig! Nå er det fyr på peisen, tv og litt mer rødvin. Fremdels fantastisk deilig!

Fordi jeg fortjener det!!

Yessss !!!! Deilig å lese :) kos deg masse, og nyyyyt !! Vaske gulv og klær kan man alltids ta senere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...