Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Er litt usikker på hva han sier når han får den, men han bør ihvertfall være takknemlig for innsatsen min. http://www.ebay.com/itm/MENS-NOVELTY-NAVY-BLUE-LIGHT-UP-CHRISTMAS-JUMPER-SIZE-L-WITH-REINDEER-ON-/200860621855?pt=UK_Men_s_Jumpers_Cardigans&hash=item2ec439dc1f
Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Hahaha!!! Dere er bare så Doug and Carrie, bare litt omvendt siden du er den onde Doug som prakker på stakkars Carrie reinsdyrgenser
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Hahaha!!! Dere er bare så Doug and Carrie, bare litt omvendt siden du er den onde Doug som prakker på stakkars Carrie reinsdyrgenser Hehe, den episoden hadde jeg glemt
Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Hahaha!!! Dere er bare så Doug and Carrie, bare litt omvendt siden du er den onde Doug som prakker på stakkars Carrie reinsdyrgenser Hehe, den episoden hadde jeg glemt Den er så sinnsykt gull!! Du har en indre Doug i deg. Det er ikke en dum ting å ha
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Jeg liker Doug, så det tar jeg som et kompliment. Kanskje ikke fullt så naiv, men allikevel
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Råkul Den er sikkert ledig allerede i romjulen, så rop ut hvis du har noen som vil arve den. Tror neppe jeg får den på han mer enn en gang....hvis jeg er heldig!
Gjest Ziva Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Viste den til gubben og kommentaren var: stakkars fyr
weihnachtmarkblomstre Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Knis, minner meg om min fargeblinde medstudent som ikke kunne se reinsdyrene han gikk med på genseren pga fargekombinasjonen. Au!
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 Viste den til gubben og kommentaren var: stakkars fyr Pøh, han er bare misunnelig!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. desember 2012 #14 Skrevet 8. desember 2012 Minner litt om Bridget Jones filmen, den første Når de møtes i familieselskapet, begge med nydelige gensere
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. desember 2012 #15 Skrevet 10. desember 2012 Min datter hadde i alle fall elsket at pappa hadde en sånn... Men jeg må nok klippe over pay-pal kontoen min nå ellers blir det julemiddag fra ebay også..
Gjest jule-Juliea Skrevet 10. desember 2012 #16 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Hahaha!!! Dere er bare så Doug and Carrie, bare litt omvendt siden du er den onde Doug som prakker på stakkars Carrie reinsdyrgenser Var det ikke en julegiraff genser? Hahaha! herlig var den altså! Endret 10. desember 2012 av jule-Juliea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå