Gå til innhold

Hvor har det blitt av Bitthen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte en stund på om hun var et av de nye nickene men er litt mer i tvil.... Noen som vet?

 

Anonym poster: 07b01865ea3c5ea3ee13b8100865cfc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje yngstemann held ho oppteken dagen lang?

Skrevet

Hun ble kaste på hue og ræva ut!

 

Hohoho! Intern :D

 

Anonym poster: 667ec1ed1a29cf1027177a7935923c36

Skrevet

Jeg lurte en stund på om hun var et av de nye nickene men er litt mer i tvil.... Noen som vet?

 

Anonym poster: 07b01865ea3c5ea3ee13b8100865cfc2

V to da P osv.

 

Anonym poster: cf4022e0b35e92a21ccaadb30e8e6d2b

Skrevet

Hun er her da med nytt nick? Synes jeg har kjent henne igjen, jeg.

Skrevet

Bitthen er Vicky P.

 

Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e

Skrevet

Jeg lurte en stund på om hun var et av de nye nickene men er litt mer i tvil.... Noen som vet?

 

Anonym poster: 07b01865ea3c5ea3ee13b8100865cfc2

V to da P osv.

 

Anonym poster: cf4022e0b35e92a21ccaadb30e8e6d2b

 

Er det jeg har lurt på....

 

Hi

 

Anonym poster: 1640ead3e85cc1d4ce2b19b858f92319

Skrevet

Bitthen er Vicky P.

 

Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e

Har tenkt tanken, ja..
Skrevet

Bitthen er Vicky P.

 

Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e

 

Artig om det e Bitthen! VP er logget på KONSTANT og Bitthen klagde på at folk som skrev mange innlegg ikke hadde noe liv :D

 

Anonym poster: 667ec1ed1a29cf1027177a7935923c36

Skrevet

Dere sa det! Jeg bare tenkte det ;-)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet (endret)

Pøh! Har vel et liv jeg, vel? Det leves jo her på dib det! Eller?? Whut, you're not my real friends?? That's sooo unfair! :(

Endret av Vicky Pollard
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Neei...jeg synes VP er litt «mer» enn Bitthen var...eller? Men jeg savner Bitthen altså!

Skrevet

Digger Vicky P. Akkurat min type humor. Sei ofte ting eg bare tør tenke.

Bitthen husker eg ikkje/la eg ikkje merke til. Men er de den samme, så skjønner eg at folk merka at ho blei borte...

Skrevet

Neei...jeg synes VP er litt «mer» enn Bitthen var...eller? Men jeg savner Bitthen altså!

 

Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8

Skrevet

Enig Bitthen var mer fosiktig og så mer på henne som litt forsiktig,og usikker. Hadde barn med en del problemer og hadde utfordringer ifht til det.

VP er mer frempå og brautende. Kommer ikke gjennom som den usikre typen som sitter hjemme og vente på mannen.

 

Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja altså, jeg liker VP veldig godt, det er absolutt ikke det! Du er en dame etter min smak Vicky, keep up the good work!

Skrevet
Enig Bitthen var mer fosiktig og så mer på henne som litt forsiktig,og usikker. Hadde barn med en del problemer og hadde utfordringer ifht til det. VP er mer frempå og brautende. Kommer ikke gjennom som den usikre typen som sitter hjemme og vente på mannen. Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8

 

Men Vicky har hatt noen slike innlegg hun også. Husker blant annet et innlegg ang et bryllup hun skulle i. Der var hun usikker på om hun skulle gå i kirken, fordi hun måtte vente så mange timer på middagen og kjente ingen. I tillegg skrev hun at hun ikke var så frempå eller sosial. Så det er visse likhetstrekk :)

 

Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e

Skrevet

Bitthen er her hun, hvertfall. ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet
Enig Bitthen var mer fosiktig og så mer på henne som litt forsiktig,og usikker. Hadde barn med en del problemer og hadde utfordringer ifht til det. VP er mer frempå og brautende. Kommer ikke gjennom som den usikre typen som sitter hjemme og vente på mannen. Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8

 

Men Vicky har hatt noen slike innlegg hun også. Husker blant annet et innlegg ang et bryllup hun skulle i. Der var hun usikker på om hun skulle gå i kirken, fordi hun måtte vente så mange timer på middagen og kjente ingen. I tillegg skrev hun at hun ikke var så frempå eller sosial. Så det er visse likhetstrekk :)

 

Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e

 

Pffft! Har jeg fortalt hvordan det gikk i det bryllupet forresten? Det gikk utmerket, mine sosiale egenskaper var absolutt til stede! Fant tonen noe så vanvittig med bordkavaleren min, vi satt og fniste hele kvelden :-) Hadde det ikke vært fordi vi begge var gift, hadde det nok blitt noe, hehe :P

Skrevet
Enig Bitthen var mer fosiktig og så mer på henne som litt forsiktig,og usikker. Hadde barn med en del problemer og hadde utfordringer ifht til det. VP er mer frempå og brautende. Kommer ikke gjennom som den usikre typen som sitter hjemme og vente på mannen. Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8

 

Men Vicky har hatt noen slike innlegg hun også. Husker blant annet et innlegg ang et bryllup hun skulle i. Der var hun usikker på om hun skulle gå i kirken, fordi hun måtte vente så mange timer på middagen og kjente ingen. I tillegg skrev hun at hun ikke var så frempå eller sosial. Så det er visse likhetstrekk smile.png

 

Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e

 

Interessant. Får da følge med på o hun skriver noe om barna siden så finner vi vel fort ut av det... Eller forresten den tråden med dialekter - der avslørte vel VP at hun var fra Romsdal og det var Bitthen også... Du har nok muligens rett ;)

 

Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8

Gjest Vicky Pollard
Skrevet
Enig Bitthen var mer fosiktig og så mer på henne som litt forsiktig,og usikker. Hadde barn med en del problemer og hadde utfordringer ifht til det. VP er mer frempå og brautende. Kommer ikke gjennom som den usikre typen som sitter hjemme og vente på mannen. Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8

 

Men Vicky har hatt noen slike innlegg hun også. Husker blant annet et innlegg ang et bryllup hun skulle i. Der var hun usikker på om hun skulle gå i kirken, fordi hun måtte vente så mange timer på middagen og kjente ingen. I tillegg skrev hun at hun ikke var så frempå eller sosial. Så det er visse likhetstrekk smile.png

 

Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e

 

Interessant. Får da følge med på o hun skriver noe om barna siden så finner vi vel fort ut av det... Eller forresten den tråden med dialekter - der avslørte vel VP at hun var fra Romsdal og det var Bitthen også... Du har nok muligens rett ;)

 

Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8

 

Romsdal? Tar heller ei kule jeg, takk ;)

Skrevet

Vicky er Bitthen :) Det tok meg fem minutter med stalking og finne ut :P

 

Anonym poster: b35f4a36734864a82c96bb8c74a8626b

Skrevet

Ok, greit å vite når man skal spørre om trygd og permisjonspenger, AAP og andre ulumskheter.

 

Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8

Skrevet

Ehhh. Ohhhkei? Jeg er IKKE Vicky pollard! Jeg er den sure anonyme! For den som måtte tvile på det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...