Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Jeg lurte en stund på om hun var et av de nye nickene men er litt mer i tvil.... Noen som vet? Anonym poster: 07b01865ea3c5ea3ee13b8100865cfc2
★julestjerne★ Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Kanskje yngstemann held ho oppteken dagen lang?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Hun ble kaste på hue og ræva ut! Hohoho! Intern Anonym poster: 667ec1ed1a29cf1027177a7935923c36
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Jeg lurte en stund på om hun var et av de nye nickene men er litt mer i tvil.... Noen som vet? Anonym poster: 07b01865ea3c5ea3ee13b8100865cfc2 V to da P osv. Anonym poster: cf4022e0b35e92a21ccaadb30e8e6d2b
Tingenes Herre Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Hun er her da med nytt nick? Synes jeg har kjent henne igjen, jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Bitthen er Vicky P. Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Jeg lurte en stund på om hun var et av de nye nickene men er litt mer i tvil.... Noen som vet? Anonym poster: 07b01865ea3c5ea3ee13b8100865cfc2 V to da P osv. Anonym poster: cf4022e0b35e92a21ccaadb30e8e6d2b Er det jeg har lurt på.... Hi Anonym poster: 1640ead3e85cc1d4ce2b19b858f92319
★julestjerne★ Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Bitthen er Vicky P. Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e Har tenkt tanken, ja..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Bitthen er Vicky P. Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e Artig om det e Bitthen! VP er logget på KONSTANT og Bitthen klagde på at folk som skrev mange innlegg ikke hadde noe liv Anonym poster: 667ec1ed1a29cf1027177a7935923c36
Tingenes Herre Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Dere sa det! Jeg bare tenkte det ;-)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. desember 2012 #11 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Pøh! Har vel et liv jeg, vel? Det leves jo her på dib det! Eller?? Whut, you're not my real friends?? That's sooo unfair! Endret 7. desember 2012 av Vicky Pollard
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 Neei...jeg synes VP er litt «mer» enn Bitthen var...eller? Men jeg savner Bitthen altså!
Kathrine. Skrevet 7. desember 2012 #13 Skrevet 7. desember 2012 Digger Vicky P. Akkurat min type humor. Sei ofte ting eg bare tør tenke. Bitthen husker eg ikkje/la eg ikkje merke til. Men er de den samme, så skjønner eg at folk merka at ho blei borte...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #14 Skrevet 7. desember 2012 Neei...jeg synes VP er litt «mer» enn Bitthen var...eller? Men jeg savner Bitthen altså! Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #15 Skrevet 7. desember 2012 Enig Bitthen var mer fosiktig og så mer på henne som litt forsiktig,og usikker. Hadde barn med en del problemer og hadde utfordringer ifht til det. VP er mer frempå og brautende. Kommer ikke gjennom som den usikre typen som sitter hjemme og vente på mannen. Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. desember 2012 #16 Skrevet 7. desember 2012 Ja altså, jeg liker VP veldig godt, det er absolutt ikke det! Du er en dame etter min smak Vicky, keep up the good work!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #17 Skrevet 7. desember 2012 Enig Bitthen var mer fosiktig og så mer på henne som litt forsiktig,og usikker. Hadde barn med en del problemer og hadde utfordringer ifht til det. VP er mer frempå og brautende. Kommer ikke gjennom som den usikre typen som sitter hjemme og vente på mannen. Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8 Men Vicky har hatt noen slike innlegg hun også. Husker blant annet et innlegg ang et bryllup hun skulle i. Der var hun usikker på om hun skulle gå i kirken, fordi hun måtte vente så mange timer på middagen og kjente ingen. I tillegg skrev hun at hun ikke var så frempå eller sosial. Så det er visse likhetstrekk Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. desember 2012 #19 Skrevet 7. desember 2012 Enig Bitthen var mer fosiktig og så mer på henne som litt forsiktig,og usikker. Hadde barn med en del problemer og hadde utfordringer ifht til det. VP er mer frempå og brautende. Kommer ikke gjennom som den usikre typen som sitter hjemme og vente på mannen. Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8 Men Vicky har hatt noen slike innlegg hun også. Husker blant annet et innlegg ang et bryllup hun skulle i. Der var hun usikker på om hun skulle gå i kirken, fordi hun måtte vente så mange timer på middagen og kjente ingen. I tillegg skrev hun at hun ikke var så frempå eller sosial. Så det er visse likhetstrekk Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e Pffft! Har jeg fortalt hvordan det gikk i det bryllupet forresten? Det gikk utmerket, mine sosiale egenskaper var absolutt til stede! Fant tonen noe så vanvittig med bordkavaleren min, vi satt og fniste hele kvelden :-) Hadde det ikke vært fordi vi begge var gift, hadde det nok blitt noe, hehe
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #20 Skrevet 7. desember 2012 Enig Bitthen var mer fosiktig og så mer på henne som litt forsiktig,og usikker. Hadde barn med en del problemer og hadde utfordringer ifht til det. VP er mer frempå og brautende. Kommer ikke gjennom som den usikre typen som sitter hjemme og vente på mannen. Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8 Men Vicky har hatt noen slike innlegg hun også. Husker blant annet et innlegg ang et bryllup hun skulle i. Der var hun usikker på om hun skulle gå i kirken, fordi hun måtte vente så mange timer på middagen og kjente ingen. I tillegg skrev hun at hun ikke var så frempå eller sosial. Så det er visse likhetstrekk Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e Interessant. Får da følge med på o hun skriver noe om barna siden så finner vi vel fort ut av det... Eller forresten den tråden med dialekter - der avslørte vel VP at hun var fra Romsdal og det var Bitthen også... Du har nok muligens rett Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. desember 2012 #21 Skrevet 7. desember 2012 Enig Bitthen var mer fosiktig og så mer på henne som litt forsiktig,og usikker. Hadde barn med en del problemer og hadde utfordringer ifht til det. VP er mer frempå og brautende. Kommer ikke gjennom som den usikre typen som sitter hjemme og vente på mannen. Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8 Men Vicky har hatt noen slike innlegg hun også. Husker blant annet et innlegg ang et bryllup hun skulle i. Der var hun usikker på om hun skulle gå i kirken, fordi hun måtte vente så mange timer på middagen og kjente ingen. I tillegg skrev hun at hun ikke var så frempå eller sosial. Så det er visse likhetstrekk Anonym poster: f1ab7d9ce4fb21e708822330fd22ff6e Interessant. Får da følge med på o hun skriver noe om barna siden så finner vi vel fort ut av det... Eller forresten den tråden med dialekter - der avslørte vel VP at hun var fra Romsdal og det var Bitthen også... Du har nok muligens rett Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8 Romsdal? Tar heller ei kule jeg, takk
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #22 Skrevet 7. desember 2012 Vicky er Bitthen Det tok meg fem minutter med stalking og finne ut Anonym poster: b35f4a36734864a82c96bb8c74a8626b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #23 Skrevet 7. desember 2012 Ok, greit å vite når man skal spørre om trygd og permisjonspenger, AAP og andre ulumskheter. Anonym poster: 054ebd18b636d2d153368370de8943b8
bitthen Skrevet 8. desember 2012 #24 Skrevet 8. desember 2012 Ehhh. Ohhhkei? Jeg er IKKE Vicky pollard! Jeg er den sure anonyme! For den som måtte tvile på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå