Gå til innhold

license to kill please!

Anbefalte innlegg

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Ja jeg vet dette er HELT og holdent mitt ansvar sånn egentlig, men jeg trodde...

Naboen kom på døra her for en halvtimes tid siden emd en bunke med regninger HERLIG!

Mange av de flere måneder gamle med store purregebyrer :(

Det var 3 mnds felleskostnader i mnd regninger med renter og strøm!

Shit så surt!

Hvorfor i all verden har ikke naboen ringt på før og gitt meg disse?

Jeg har efaktura på disse og trodde jeg også hadde avtalegiro så jeg har levd intetanende og fokusert på skolen og ikke regninger.

Fysj nå måtte jeg ut med over 10 000 kroner! Og har nå -100 på kontoen. Det har jeg ikke hatt siden jeg var type 18.

ARG! måtte bare lufte min frustrasjon. Jeg som ikke har begynt på julegaver engang. DAMN IT!

bufferen gikk jo for 3 måneder siden da et par hvitevarer røk :/

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Hvorfor kom naboen med posten din?

Huff da, ikke noe moro med 10000 ut av konto rett før jul, gitt :-(

Skrevet

Shit!! :(

Naboen kom med regningene?

Skrevet

Du må ikke drepe naboen hvis det er denne som kommer med regninger! For hvis du ikke får regningene, så får du andre innkrevingsfolk på døra, og da må du drepe dem også. Innmari slitsom runddans, se!

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Han hadde visst fått min post i måendsvis i sin postkasse og hadde ikke vurdert før NÅ å si ifra til meg! TAKK skal du ha kjære idiot nabo.

Ja det hørtes ut som en slitsom runddans, men om jeg bare tar livet av naboen og tar hans postkasse nøkkel hadde det jo vært bedre =)

Altså han hadde ikke åpnet posten min da, ga de i konvolutt. Men dog kunne jo kommet med de litt før!

Skrevet

Herregud for en premieklovn! Gjøkskalle av en nabo

Gjest peacock
Skrevet

Kanskje en klage til posten? Eller en telefon til de som har lagt gebyrer på regningene? Vil tro at de kanskje har forståelse for hva som har skjedd?

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

For en idiot av en nabo! Hvem er det som beholder feilsendt post i en mnd, spesielt når det er naboen sin. Tar ikke akkurat lange tiden å legge den i din postkasse, foran døren eller ringe på hos deg.

Føler med deg ang regningene. Det er sure penger rett før jul!

Skrevet

Jeg vil tro at om du tar kontakt og forklarer hva som har skjedd så vil du få delt opp regningene. Det er rimelig at du får det når dette egentlig ikke er din feil

Skrevet

Ville bakt noen julekaker som jeg dessverre hadde "mistet" noen avføringspiller i og gitt til den omtenksomme naboen som kom med regningene ;)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Ville bakt noen julekaker som jeg dessverre hadde "mistet" noen avføringspiller i og gitt til den omtenksomme naboen som kom med regningene ;)

Skal søren meg gi avførende julekuker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...