geitemarken Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jippi og faen på en gang, at jeg ikke har tenkt på det før! Men i år får jeg mine deilige sjokoladekjeks til jul med modifisert oppskrift uten egg og nøtter. Jeg er sååå glad!!! Jula er en liten utfordring for oss nøttealergikere, men en utfordring er jo til for å knekkes! hehe.. Endret 7. desember 2012 av geitemarken
eliona Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Så bra da! Trodde du hadde blitt millionær jeg..
smurfis Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Og hvilken oppskrift er det du har funnet da? Hilsen mammaen til en liten allergiker:)
geitemarken Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2012 Så bra da! Trodde du hadde blitt millionær jeg.. Hege, her gleder vi oss over de små ting om jeg hadde blitt millionær så hadde jeg ropt ut over hele verden
Gulljnta Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Så bra! Har selv cøliaki så er så deilig når man finner oppskrifter på ting man savner, som er uten det man ikke tåler da selvfølgelig
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Så flott Julen handler også om de små gleder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå