Gå til innhold

there is so much pjatt with you Adil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lider meg gjennom norske talenter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ventar på Stine, hadde eg hatt PWR hadde eg sett det i opptak og spolt forbi alt anna..

Skrevet

Har aldri sett dette før, og jeg ble litt forelsket i Andreas og den engelen i sort kjole. Men grunnen til at jeg slår av igjen er ho derre gale som har prøvd seg på en intellektuell Monroe-stil i dag...

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Når jeg leser dette tenker jeg det er helt greit at jeg aldri har sett på Norske talenter.

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Heller aldri sett på, men i motsetning til deg Kira ble jeg trigget til å ta en titt.

Så nå røk "mitt hjerte alltid vanker" til fordel for norske talenter! De BØR synge like godt!

Skrevet

Du går ikke glipp av en dritt, Kira! Eller kanskje det er akkurat det du gjør? Går glipp av masse dritt rett og slett. Her er 7-åringen veldig opptatt av programmet og det diskuteres blant vennene på skolen, så det er bare å lide seg gjennom.

Adil liker liksom alt og alle med samme lidenskap og da blir det litt lite troverdig. Kanskje er han så positiv, men det blir altså i overkant for meg.

Den blonde dommeren er veldig veldig langt unna det jeg liker. La det holde med det utsaget - vi mobber da ikke på nett ;)

Skrevet

Eh...den blonde dommeren? Er det sært at jeg ikke vet hvem han/hun er?

Etter første sesong med Idoform fant jeg ut at sånne program ikke helt var min greie. Eller tv generelt! Så jeg får nyte det frem til barna får sine egne meninger ang tv-program. Selv om jeg må innrømme at jeg iherdig forsøker å lære barna gode tv-vaner, men har mislykkes så langt. Tenk hvor deilig det hadde vært med barn som kunne sitte mer enn 2 minutter foran tv`en :D

Skrevet

Autocorrect jobber ikke med meg i kveld. Idol har vel kanskje ikke noe med Idoform å gjøre?

Skrevet

Autocorrect jobber ikke med meg i kveld. Idol har vel kanskje ikke noe med Idoform å gjøre?

Hehehe, sendes herved inn til ide-komiteen på NRK-huset.

Skrevet

Tør ikke tenke på hva første sesong av Idoform inneholder :D

Skrevet

Jeg håper ikke det blir noe som er vanskelig å fordøye...

Skrevet

Ser for meg utstemmingssansen:

"-Neste deltaker som må ut er..." Og så trekker programleder i snora, og så Svusj...

Skrevet

Same shit! ;)

Skrevet
Ser for meg utstemmingssansen: "-Neste deltaker som må ut er..." Og så trekker programleder i snora, og så Svusj...

Litt sånn typisk japansk gameshow med andre ord?

Skrevet
Ser for meg utstemmingssansen: "-Neste deltaker som må ut er..." Og så trekker programleder i snora, og så Svusj...

Litt sånn typisk japansk gameshow med andre ord?

Hadde ikke det vært stas om det hadde hatt litt sånn norsk fjellhytte fasilitets-svung over seg?

Skrevet

Ha, ha, av og til er jo autokorrekt genial! Trodde du hadde kalt idol for idoform med vilje jeg Kira, for å understreke at du syntes det var et drittprogram...

Skrevet

...hvem vant foresten?

Skrevet

Ha, ha, av og til er jo autokorrekt genial! Trodde du hadde kalt idol for idoform med vilje jeg Kira, for å understreke at du syntes det var et drittprogram...

Neida, det er tydeligvis telefonen min som er mer vant til å skrive Idoform enn Idol :)

Skrevet

Så noen her inne oms skrev at Stine vant. Var det hun derre engelen i svart kjole, kanskje? Aner egentlig ikke, jeg slo av. :)

Skrevet

Ah, engelen i sort var det eneste jeg fikk med meg, og ja, hun het Stine. Da fikk jeg med meg det essensielle da.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Eh...den blonde dommeren? Er det sært at jeg ikke vet hvem han/hun er?

Etter første sesong med Idoform fant jeg ut at sånne program ikke helt var min greie. Eller tv generelt! Så jeg får nyte det frem til barna får sine egne meninger ang tv-program. Selv om jeg må innrømme at jeg iherdig forsøker å lære barna gode tv-vaner, men har mislykkes så langt. Tenk hvor deilig det hadde vært med barn som kunne sitte mer enn 2 minutter foran tv`en :D

Idoform er helt adekvat erstatning for Idol, som er norovirus i tv-format.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...