Gå til innhold

Kate og William venter tvillinger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

så også en overskrift her om dagen der det stod: skjulte magen bak blomster. Mage?? stod jo at hun ikke var 12 uker en gang jo tongue.png

 

Veldig off topic, men venter du gutt? Synes du har skikkelig gutte-mage ;)

Hehe, nei faktisk så venter jeg jente ;) er ihvertfall det de har sagt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kongelige unnfanger barn litt mer utradisjonelt...de blir ALLTID gradvis akkurat når det passer dem, gjerne rett etter bryllupet. Så jeg tror de får hjelp ja...

 

Anonym poster: 72fe71bcd722d1f539fe7417e0eb5df9

Skrevet

 

Hehe, nei faktisk så venter jeg jente ;) er ihvertfall det de har sagt :P

 

Ah, så feil kan man ta :D

 

Veldig fin mage du hadde forresten :D

Skrevet

Hehe, nei faktisk så venter jeg jente ;) er ihvertfall det de har sagt :P

 

Ah, så feil kan man ta :D

 

Veldig fin mage du hadde forresten :D

 

Hehe, syns det er umulig å se sånt jeg da. Men takk for det :)

Skrevet

Tror det er en gutt hun får. Ingen tvillinger. Tror jeg. Uansett hyggelig for dem:)

 

Anonym poster: d55a5118781075c250dd7253e9cd8982

Skrevet

Jeg tror kongelige unnfanger barn litt mer utradisjonelt...de blir ALLTID gradvis akkurat når det passer dem, gjerne rett etter bryllupet. Så jeg tror de får hjelp ja...

 

Anonym poster: 72fe71bcd722d1f539fe7417e0eb5df9

herregud, det er jo ikke alle som trenger å prøve så veldig for å bli gravid da. Jeg har tre barn og trenger egentlig bare ha ubeskyttet sex med mannen min en gang for å bli gravid. Første gangen gikk jeg til og med på piller. Det er jo ganske lenge siden Will og Kate giftet seg også nå da..

 

Anonym poster: 8021026f7a36b75bc6bd0baa11499104

Skrevet

Jeg tror kongelige unnfanger barn litt mer utradisjonelt...de blir ALLTID gradvis akkurat når det passer dem, gjerne rett etter bryllupet. Så jeg tror de får hjelp ja...

 

Anonym poster: 72fe71bcd722d1f539fe7417e0eb5df9

herregud, det er jo ikke alle som trenger å prøve så veldig for å bli gravid da. Jeg har tre barn og trenger egentlig bare ha ubeskyttet sex med mannen min en gang for å bli gravid. Første gangen gikk jeg til og med på piller. Det er jo ganske lenge siden Will og Kate giftet seg også nå da..

 

Anonym poster: 8021026f7a36b75bc6bd0baa11499104

 

Ja, du er en. Men her snakker vi om nesten alle kongelige par. Litt rart at de bare blir gravide nesten som på bestilling? Og hvorfor får ingen syke barn (Gud forby)?

 

Kate og William måtte vente et år pga hans arbeid.

 

Anonym poster: 72fe71bcd722d1f539fe7417e0eb5df9

Skrevet

Og om det er donor har jo forsatt barnet krav på tronen.

Hvorfor skulle ikke barnet ha det??

 

Anonym poster: cf0f99c68f718228876f253bd141c4c1

Skrevet

Jeg tror de venter tvillinger fordi hun har termin i juni (og juni er tvillingens stjernetegn) :P

 

Hva stod det egentlig om termin i "Se og Hør"? Noen som har lest det?

 

Anonym poster: c890d2a46f0c37b5bf75ef37e4c0d7ad

Skrevet

Har hørt rykter om trillinger altså, 2 gutter og en jente!:-)

 

Anonym poster: ab3529665a29ca773c2992d1dfbf4220

 

Man vet ikke kjønn i uke 8 ;) Så den er tull.

 

Men hun er i rette alder for tvillinger da. Od det hadde vært morsomt. Hvem blir tronarving da? Den som kommer ut først? Men hva hvis det blir keisersnitt:)

Skrevet

Se & hør sier at de venter tvillinger ja.. Jeg har hatt hyperemesis både med og uten tvillinger . enten så har man hyperemesis eller så har man ikke det- men at man kn bli dårligere når det er 2 fostere som produserer hcG blir hyperenesisen forsterket ...

 

Og ja om de venter tvillinger så kan de selvfølgelig vite at det er tvillinger "så tidlig"?! Det ser man på en UL det? Det er ikke sånn at man ikke ser det før en viss tid? ..

 

Anonym poster: baf2e783c0a0b6b36d0bd88e47502ad0

Skrevet

Har hørt rykter om trillinger altså, 2 gutter og en jente!:-)

 

Anonym poster: ab3529665a29ca773c2992d1dfbf4220

 

 

Man vet ikke kjønn i uke 8 ;) Så den er tull.

 

Men hun er i rette alder for tvillinger da. Od det hadde vært morsomt. Hvem blir tronarving da? Den som kommer ut først? Men hva hvis det blir keisersnitt:)

 

Hehe det blir det sikkert - og tummytuck i samme slengen;) Men under et keisersnitt må også en komme først;)

Skrevet

Og ja om de venter tvillinger så kan de selvfølgelig vite at det er tvillinger "så tidlig"?! Det ser man på en UL det? Det er ikke sånn at man ikke ser det før en viss tid? ..

 

Den nærmeste familien rundt visste ikke om graviditeten. Hvis de hadde hatt info om tvillinger, ville de sikkert sagt det til de andre kongelige.

 

Anonym poster: e9c8cdb2c7d125b88994d6ef73d9e615

  • 1 måned senere...
Skrevet

Ikke rart om de vet om det er tvillinger selv om hun er bare noen uker på vei. Vi fikk vite om tvillingsvangerskap 7 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...