Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Daisy, marc jacobs, Fant ut at jeg får den i julegave. Er Det noen her som bruker den og fått komplimenter på den? Anonym poster: 206f2a9c3ef21407650dd6058a8490fe
eliona Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Ja jeg synes den er veldig god.. Men hvordan fant du det ut
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Hi her, min kjære farmor forteller alltid hva hun har kjøpt, nå hadde hun vært ute og reist og de på taxfree anbefalte den. Det måtte hun fortelle he he. Første julen til datteren min og get alt hun får he he. Vi blir glad for alt og forventer ingenting men litt kjedelig og vite alt Anonym poster: 206f2a9c3ef21407650dd6058a8490fe
Caprica Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Min svigerfamilie.er også.fæle til å fortelle alle hva de får til jum L, bare jeg og svogeren min, dvs sambo til min svigerinne, som vil bli overrasket ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå