Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 noen som har ikea sine og som er fornøyd? Anonym poster: a3c6c097a25c98ed164945e565ea088e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Har den 365 pannen. Fungerer fint. Forrige var en svinedyr fra Jernia som hadde livstidgaranti(Becka?). Den skuffet skikkelig. Pga flytting mistet jeg kvitteringen og fikk ikke rotet meg til å klage... Mulig vi bare hadde skikkelig uflaks. Nå kommer jeg til å kjøpe samme IKEA pannen igjen neste gang vi må bytte. Anonym poster: 77c6b8f64c7ef420b1faa132efdbb260
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Har den 365 pannen. Fungerer fint. Forrige var en svinedyr fra Jernia som hadde livstidgaranti(Becka?). Den skuffet skikkelig. Pga flytting mistet jeg kvitteringen og fikk ikke rotet meg til å klage... Mulig vi bare hadde skikkelig uflaks. Nå kommer jeg til å kjøpe samme IKEA pannen igjen neste gang vi må bytte. Anonym poster: 77c6b8f64c7ef420b1faa132efdbb260 Beklager- leste ikke skikkelig...Teflonpanne vi har... Anonym poster: 77c6b8f64c7ef420b1faa132efdbb260
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Ikea sin 365 serie er veldig bra. Anonym poster: 4d0cd68aeaec6a0997a9b47f715e92ce
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Takk for svar:-) Har sett på den serien til ikea og har vurdert å kjøpe den til min flunkende nye induksjonstopp:) Anonym poster: a3c6c097a25c98ed164945e565ea088e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå