Gå til innhold

vennetråd lillestrøm området :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom vennetråden ble veldig lang og uoversiktlig kan kanskje de som har lyst til og treffes skrive her? Jeg skriver bare fra mobil så skjønner ikke hvordan jeg siterer og sånn :-P

Anonym poster: 17811d7498a7c1b9222c8a4809cbf340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mangler vel egentlig ikke venner, men kjenner ikke så nange her i området! Så er gjerne med på et treff! Jobber på dagtid da, og har en gutt på 18 mnd :)

Skrevet

Jeg vil også være med om det skal være noe treff :) Er alene med en gutt på tre år ( snart fire). Jobber turnus, men jobber stort sett bare dag :) Så om noen kjeder seg på ettermiddagen / kvelden har jeg stor sofa og masse kafe :D

Skrevet

Jeg vil også være med om det skal være noe treff :) Er alene med en gutt på tre år ( snart fire). Jobber turnus, men jobber stort sett bare dag :) Så om noen kjeder seg på ettermiddagen / kvelden har jeg stor sofa og masse kafe :D

*Kaffe i hvertfall :P

Skrevet

Jeg blir også gjerne med:) har allerede sendt noen pm med noen som skrev i går, kjempemorro om vi blir en gruppe da:)

Jeg er for tiden fullt sykm. Og er hjemme med sønn på 19 mnd.:)

Skrevet

Er dette bare for de som bor akkurat i Lillestrøm?

Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Det er for de som bor i området rundt også. Slik grei møtes innimellom-avstand :)

Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Det er for de som bor i området rundt også. Slik grei møtes innimellom-avstand :)

Jeg bor i aurskog, er innflytter og kjenner ingen her oppe!:/ Blir gjerne med:)

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Jeg bor på Åråsen.. Tre barn

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Og er faktisk ganske hyggelig selv om jeg sikkert virker sur her inne;-)

Skrevet

da er vi nesten naboer da. Hvor gamle er barna dine?

Skrevet

Jeg vil også bli kjent med folk i nærområdet, bor på Skedsmokorset men kjenner ingen her....

Anonym poster: 4a6fe963e2ece787aa5700df8e72c502

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

da er vi nesten naboer da. Hvor gamle er barna dine?

3,3 og 5:) hvor bor du da?

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Jeg vil også bli kjent med folk i nærområdet, bor på Skedsmokorset men kjenner ingen her....

Ikke så lett å komme innpå korsetgjengen nei

Skrevet

Åråsen. Har et barn på 9år og en på vei

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Nå speider jeg ut av vinduet her, hehe. Går barnet ditt på Kjeller eø Vigernes? Min skal begynne på vigernes, men vi skal søke kjeller siden pappa er rektor der...

Skrevet

Nå speider jeg ut av vinduet her, hehe. Går barnet ditt på Kjeller eø Vigernes? Min skal begynne på vigernes, men vi skal søke kjeller siden pappa er rektor der...

Ingen av delene. vi flyttet hit i sommer så hun går på sin gamle skole. Så vi kjører henne enn så lenge. Vi flytter til rælingen over nyttår så da begynner hun der. Dumt å bytte to ganger. Vi visste at dette ble midlertidig å bo her. Ikke plass til 4 :P

Skrevet

vi bor også på Skedsmokorset:)
Skrevet

Jeg bor i rælingen, mer bestemt fjerdingby! Så gøy at det er mange fra området her inne :)

Skrevet

Høye grå blokkene.. Hehe:)

vet ikke hvilke blokker du snakker om. Så sikkert ikke :-P

Er ikke så kjent her siden vi flyttet hit i sommer

Skrevet

Jeg bor i rælingen, mer bestemt fjerdingby! Så gøy at det er mange fra området her inne :)

Det er dit jeg flytter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...