Gå til innhold

Mirakler skjer <3


BabyMirakel

Anbefalte innlegg

Denne uka startet ikke så bra for min del. Natt til mandag våknet jeg og oppdaget til min store skrekk at det var endel blod i senga :(

Tar kontakt med legen og tar blodprøver for å sjekke Hcg nivået. Prøven på mandag viste 75000. Tok nye prøver på onsdag som viser 67000. Beskjeden kom at det tydet på en spontanabort. Jeg ble helt knust. Var hos legen i dag for å få sykemeld og for å henvises til sykehuset for utskrapning. Jeg ville ha det overstått så fort som mulig. Kom på sykehuset og tar en undersøkelse og ul først. Her også er beskjeden klar om at det er nok en spontanabort. Under ul snur legen skjerm så jeg ikke skal se. Titter en stund og sier: ja det er et forster her og hjertet slår, alt ser bra ut. Da brast jeg i tårer som mange ganger det siste døgnet, men denne gangen av glede :) alle sa at håpet var over men vi beviste motsatt :) er bare så lykkelig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må ha vært en ekstremt slitsom dag for deg. Føler med deg. Fantastisk at det endte bra! Gratulerer så masse, nå håper jeg resten av svangerskapet går på skinner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!!!! :D :D Blir så glad når jeg hører slike historier! Vi har akkurat hatt en tilsvarende opplevelse så forstår veldig godt den bekymringen dere har bært på disse dagene...Og gleden når alt går bra!! Gratulerer så masse med frisk liten reke i magen! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært fryktelig slitsomt ja, men er utrolig lettet :) faren dro på fest med kompiser for å feire det hele og jeg har sovet mesteparten av dagen. Takket høyere makter for mirakelet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært fryktelig slitsomt ja, men er utrolig lettet :) faren dro på fest med kompiser for å feire det hele og jeg har sovet mesteparten av dagen. Takket høyere makter for mirakelet <3

 

For en lykke!

Hadde selv en så enorm englevakt på vei til jobb i går da vinden plutselig tok tak i bilen min og jeg hadde NULL kontroll i flere hundre meter (i 60-70km/t), for så å plutselig ha full kontroll. En km lengre borte stod 4 biler pga utforkjøring og kollisjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig at alt var i orden :) Skjønner det var noen forferdelige dager. Men så godt å høre at alt er bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, det er utrolig bra .

 

Jeg tenker likevel at tenk om noen får gjenomført en utskrapning fordi legene ikke ser at det er liv og så er det det? Det er liksom min store skrekk etter å lese om flere som opplever det du har opplevd. At alt håp er ute for så å få motsatt beskjed.

 

nok en gang gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...