Gå til innhold

Dere som sender gaver til noen som ønsker det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger dere å sende til flere personer, eller heller gi mye til den som ønsker å få litt?

Jeg er litt i tvil, for føler ikke at jeg kan kjøpe så mye til hver om jeg sier ja til flere. Synes desverre det er så dyrt å sende, så det begrenser seg litt. Har heller lyst til å sende en stor gave til en familie, enn å sende en liten ting til hver :/ Men synes det er forferdelig å må si nei til de som har sendt til meg, og skulle si nei :o

Anonym poster: 4a90597e5310143a25c0711b3c9cf01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender en gave til en person. Ikke noe stort, Men noe jeg håper gleder mottageren.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Jeg skal sende avgårde til 2 familier, ikke veldig store ting, men håper at det gleder de som mottar det :) Det er tanken som teller, og du må føle på hva som blir rett og gjøre for deg.

Skrevet

Jeg synes du skal følge pengeboken din her jeg :)

Bare det at du skal kjøpe en gave til en ukjent er en utrolig fin ting å gjøre, så tenk heller på det istedenfor å gjøre det til en belastning for deg som igjen gir deg dårlig samvittighet.

Jeg skal kjøpe gave til en liten gutt, og kanskje noe til mamman hans å, om jeg ser at jeg har muligheten til det :)

Ikke ha dårlig samvittighet om du sier nei. Du kan ikke hjelpe alle sammen. Selv om det er fint av deg å ønske det :)

Skrevet

Uansett hva du velger eller hvor mye du gir, så skal du ikke føle deg kjip fordi du må avvise noen, eller fordi du føler du gir for lite. Det er utrolig flott at folk er villige til å dele med andre uansett mengde! Det er så mange som har sagt seg villige til å gi i den tråden, så det er ingen som trenger å ta på seg ansvaret alene for å gi til alle. ;)

Anonym poster: e11fb4cfb6204d36c1ea9dca220d7646

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...