annonymus1 Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 det hadde vært fint!matlei og finner ikke på noe til å skrive ukesmeny!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Får bli denne uka da for jeg er ikke såå forutsigbar Mandag: middag til bare mamma pga syke barn, kjøttkaker. Tirsdag: julenissegrøt Onsdag: fisk Torsdag: Kjøttkaker igjen Fredag: Kylling Lørdag: taco Søndag: invitert på baking og får grøt igjen
3 små skatter Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Omelett med ovnsbakte poteter Laks med guaqamole, salat og ris Risengrynsgrøt Hjemmelagde fiskekaker med poteter og grønnsaker Pølsegryte med fersk loff Hjemmelaget lasagn med salat og hvitløksbrød Pasta med hjemmelade svinekjøttboller og saus
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Jeg elsker denne bloggen, der er det ukemenyer blant anna. Kan se vanskelig ut å begynne med, men om du setter deg litt mere inn, så er de fleste middagene ganske så raskt å tilberede http://trinesmatblogg.no/ Anonym poster: 484a1a2981a653b046cc29b8348813ba
Optatium Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Denne uken har vært som følger: Mandag: Bakt laks med rømme og agurksalat Tirsdag: Kjøttpudding i bruns saus med poteter og erter Onsdag: Ostesmørbrød med mozarella, hurtigmiddag på travel dag Torsdag: Kyllingsalat med hvitløksbrød og aioli Fredag: Eggnudler stekt i panne med scampi og diverse grønnsaker Lørdag: Rakfisklag Søndag: Elgkarbonader
annonymus1 Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2012 fått mye på lista mi nå.-) mer!!!!
jentemamma Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Denne uken: Mandag: Hjemmelaget fiskegrateng Tirsdag: Biff strofanoff, ris, grønnsaker Onsdag: Pasta og tomatsaus (masse grønnsaker + karbonadedeig) Torsdag: Fiskesuppe, med vafler til kvelds Fredag: Falafel, pitabrød, div grønnsaker Lørdag: Tipper det blir hjemmelaget pizza Søndag: Pleier å ha noe med kjøtt eller kylling (stek, kylling i leirgryte etc), men kanskje det blir tyvstart på ribbe:) Må ha et ribbe-måltid før julaften:)
Optatium Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Kan jo like så godt legge ut neste uke også: Mandag: Stekt julepølse med stekt løk, grønnsaker og poteter Tirsdag: Hjemmelagde fiskepinner med kokte gulrøtter Onsdag: Pannekaker og bacon Torsdag: Denne middagen tror jeg rett og slett ikke det blir noe av, har legetime i Oslo på ettermiddagen Fredag: Biff med asparges, løk og båtpoteter Lørdag: Julebord med jobben Søndag: Tacopai
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Kan jo komme med forslag også da Lasagne, moussaka, pai, ostesuffle (det er godt det), pølsegrateng, wok med ris, nudler, stekte poteter og pølser i biter, svinekoteletter med bakt potet, gryteretter, wraps, løvibff i pita med pomme frites (?), ovnsbakt laks, fløtegratinerte poteter og kyllingfilet, pita pizza, wraps-kake i form, pizzahorn, kjøttdeig og spagetti, pasta carbonara, speilegg med bacon og skiver ev. karbonader, arme riddere, pannekaker med kjøttdeig og ost fyll, komler, form med potetstappe, kjøttdeig med litt saus og ost oppå, åh gud så sulten jeg er nå
tante grusom master of law Skrevet 7. desember 2012 #11 Skrevet 7. desember 2012 Denne uken har vi spist: Ovnsbakt laks med creme fraishe, pesto og grønnsaker i tortilla med litt wasabi Svinekarré med fløtesaus, svisker og poteter Onsdag hadde jeg omgangssyke, så da ble det grandis på de andre Pasta bolognese med salat Enchilladas Helgen er ikke bestemt.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 Denne uka: Mandag: Pasta bolognese Tirsdag: Sånn kyllingbrett (frossen, ferdigkrydra) med ris, saus & broccoli Onsdag: Flesk & duppe! M. gulrøtter og poteter til. Torsdag: Tomatsuppe & pannekaker Idag: Medisterkaker, makaronistuing & tomatsalat Anonym poster: 1578082376a60566e3e8398e0c5527a3
blå2010+rosa2013 Skrevet 7. desember 2012 #13 Skrevet 7. desember 2012 Hos oss blir det Fredag: enchiladas med salat Lørdag:falafel i fullkornspita med div grønnsaker og dressing Søndag:juleskinke med tilbehør (ikke helt sikker på hvilken enda) Mandag:kjøttpølse i brunsaus med potet og grønnsaker Tirsdag:fiskegrateng med potet og grønnsaker Onsdag:kjøttboller i fløtesaus med potetmos og grønnsaker Torsdag:ovnsbakte koteletter med peppersaus, ris og grønnsaker Har en samboer som ikke liker fisk, men når han jobber ettermiddagskift så spiser jeg og ungen fisk. Nå har han langfri så er mye kjøtt den uka, men skal også prøve å spise det som ligger i fryseren
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 7. desember 2012 #14 Skrevet 7. desember 2012 Mandag: Kylling i pitabrød Tirsdag: Ovnsstekt laks med potet Onsdag: Kyllinggryte Torsdag: Lapskaus Fredag: Hjemmelaget pizza til kvelds, skive med omelett til middag Lørdag: Fiskegryte med ris Søndag: Lammefrikasse
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #15 Skrevet 7. desember 2012 Mandag: pannestekte torskefileter, pesto, poteter og grønn salat Tirsdag: panerte kyllingfileter, soppstuing, grillede grønnsaker Onsdag: ovnsbakt laks, poteter, agurksalat, gulrot Torsdag: grønnsakssuppe og grovbrød Fredag: quiche med sopp, paprika, vårløk, ost og skinke, servert med salat Til helgen er det planlagt hjortesadel med viltsaus, potetgrateng og rister grønnsaker og hjemmelaget fiskegrateng Anonym poster: 383c6476bf7949802fbebae64a2aaf3c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #16 Skrevet 7. desember 2012 Mandag: Pasta med laks Tirsdag: Fiskesuppe med kamskjell og reker Onsdag: Sushi Torsdag: Chiligryte med kikerter og salat Fredag: Fylte kyllingfileter, sopp-risotto og salat Lørdag: Ovnsbakt laks og grønnsaksmos Søndag: Kyllingspyd i sataysaus og hummus Anonym poster: 17d8b4813ca21830c26b28f5527d268e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #17 Skrevet 7. desember 2012 Dette spiste jeg forrige uke. Jeg går på Grethe Roede kurs, så teller kcal: Fredag: Grillet kylling. Rock wok grønnsaker. Litt Creme fraiche. Lørdag: 10 biter Sushi Søndag: Kyllingsalat m/fullkorn pasta og hvitløksbaugett Mandag: Det samme som søndag. Tirsdag: Lettere Middagspølser med rotmos og salat Onsdag: Det samme som tirsdag. Torsdag: Findus kyllingfrikasse med rotgrønnsaker (overtidsmat) Fredag: Elgkarbonader (Smedstuen) og stekegrønnsakler med sopp. Anonym poster: b762c34de74fcedec7070d0c5a3f7d08
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #18 Skrevet 7. desember 2012 Pølser i brød Grandiosa Pølse og potetmos Big one Taco Mc Donalds Løvsteik med pomfree og bearnaise Anonym poster: 1de3cd63a402930ba8793e8f5c7ebbdc
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #19 Skrevet 7. desember 2012 Du anonym over, gir du fullstendig f*** i ungene sitt kosthold? Det er den verste ukemenyen jeg har sett. Spy.. Anonym poster: 383c6476bf7949802fbebae64a2aaf3c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #20 Skrevet 7. desember 2012 Pølser i brød Grandiosa Pølse og potetmos Big one Taco Mc Donalds Løvsteik med pomfree og bearnaise Anonym poster: 1de3cd63a402930ba8793e8f5c7ebbdc Nesten som min ukemeny dette Søndag: kjøttkaker Mandag: pølse og potetmos Tirsdag: Kjøttdeig og potetmos Onsdag: Pizza Torsdag: Oppvarmet pizza Fredag: Siste rest av pizzaen Lørdag: ? Får vel se om det blir taco da Anonym poster: 3953cc1d8ddb99bb2e206d458a114cf7
★julestjerne★ Skrevet 7. desember 2012 #21 Skrevet 7. desember 2012 Denne veka: Mandag: ostesmørbrød Tirsdag: big one Onsdag: kylling, potetbåtar, løk, paprika og chili i omnen Torsdag: pølser i brød (skulle ha laks men fekk så lyst på pølser pga ein tråd her inne, dessutan kom gubben heim etter åtte og ingen av oss ville lage middag) Fredag: har teke opp hjortedeig, får sjå ka som blir ut av den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå