Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 når jeg fikser hans oppgaver uten hans hjelp hvis det tar for lang tid før han reagerer. Det seg være skift av lyspære på bil, tunge løft i svangerskapet +++. Som regel tar det laang tid før han får ut fingeren. Når det gjelder lys på bil, så er det uforsvarlig nå på vinteren å kjøre lenge med bare ett kjørelys på, ulovlig er det også, så hvis han drøyer mer enn 1-2 dager så drar jeg til venninne på verkstedet og får fikset det der. Samme gjelder sikkerhetstiltak i huset (innkjøp av brannslukkingsapparat og diverse) og andre oppgaver som jeg har bedt ham om å ta, men som uteblir. Han blir sur. Og begynner å "hevne seg" - tar vekk min middagstallerk så vidt etter jeg har rukket å bli ferdig med å spise og putter den i oppvaskmaskinen, og gjør oppgaver jeg har begynt på før jeg avslutter dem. Flere med menn som får manndommen sin litt knust av at kjerringa klarer ting på egen hånd? Anonym poster: ec33fc4caf9e05623849024ac448f4d1
kaffeglad Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Er du gift med en liten unge? Hjelpes!
Cat_Woman Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Hehe, ganske barnslig. Men fint at han rydder oppvasken da
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Nei egentlig ikke. Samboeren vet at jeg klarer fint å skifte dekk og lyspærer på min egen bil. Jeg har kjøpt brannslukningsaparatet vi har, et sto her når vi flyttet inn. Han er nok heller stolt over meg at jeg er litt selvstendig og at jeg klarer meg så godt selv som jeg gjør Og han vet at jeg er alt for utålmodig til å vente på at han skal gjøre noe dersom jeg ikke må
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Nei egentlig ikke. Samboeren vet at jeg klarer fint å skifte dekk og lyspærer på min egen bil. Jeg har kjøpt brannslukningsaparatet vi har, et sto her når vi flyttet inn. Han er nok heller stolt over meg at jeg er litt selvstendig og at jeg klarer meg så godt selv som jeg gjør Og han vet at jeg er alt for utålmodig til å vente på at han skal gjøre noe dersom jeg ikke må Jeg er også fullt i stand til å skifte dekk og kjøpe brannslukningsapparat, men for det første er jeg gravid og unngår å løfte tunge ting som dekk og diverse, og for det andre - han må da også ha noen oppgaver i huset. HI Anonym poster: ec33fc4caf9e05623849024ac448f4d1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Barnslig mann, men det er ikke sikkert han blir irritert fordi du gjør det, men fordi du spør han og likevel gjør det selv. Altså at du demonstrerer at du synes han er treig. Selv om han sikkert er treig da Anonym poster: 9e6d35fa7127e5898b972062cda22b61
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Nei egentlig ikke. Samboeren vet at jeg klarer fint å skifte dekk og lyspærer på min egen bil. Jeg har kjøpt brannslukningsaparatet vi har, et sto her når vi flyttet inn. Han er nok heller stolt over meg at jeg er litt selvstendig og at jeg klarer meg så godt selv som jeg gjør Og han vet at jeg er alt for utålmodig til å vente på at han skal gjøre noe dersom jeg ikke må Jeg er også fullt i stand til å skifte dekk og kjøpe brannslukningsapparat, men for det første er jeg gravid og unngår å løfte tunge ting som dekk og diverse, og for det andre - han må da også ha noen oppgaver i huset. HI Anonym poster: ec33fc4caf9e05623849024ac448f4d1 Han rydder jo etter middagen.. Prøv å gi han oppgaver som ikke haster da Eller oppgaver som går utover han selv. Som å vaske sine egne klær og rydde etter seg selv
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Barnslig mann, men det er ikke sikkert han blir irritert fordi du gjør det, men fordi du spør han og likevel gjør det selv. Altså at du demonstrerer at du synes han er treig. Selv om han sikkert er treig da Anonym poster: 9e6d35fa7127e5898b972062cda22b61 Jeg setter sikkerhet i huset og i bilen foran en forsmådd mann. Hvis han ber om noe, så forventer han reaksjon med en gang. Men det gjelder tydeligvis ikke andre veien... Moota: kan dessverre ikke gi ham andre oppgaver, siden noen må jo gjøre det tyngste i huset nå som jeg er gravid. HI Anonym poster: ec33fc4caf9e05623849024ac448f4d1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Synes mannen din er umoden HI. Anonym poster: d26500ddbe67217143e4418d103974f3
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Barnslig mann, men det er ikke sikkert han blir irritert fordi du gjør det, men fordi du spør han og likevel gjør det selv. Altså at du demonstrerer at du synes han er treig. Selv om han sikkert er treig da Anonym poster: 9e6d35fa7127e5898b972062cda22b61 Jeg setter sikkerhet i huset og i bilen foran en forsmådd mann. Hvis han ber om noe, så forventer han reaksjon med en gang. Men det gjelder tydeligvis ikke andre veien... Moota: kan dessverre ikke gi ham andre oppgaver, siden noen må jo gjøre det tyngste i huset nå som jeg er gravid. HI Anonym poster: ec33fc4caf9e05623849024ac448f4d1 Huff det er synd det skal være slik at du må gjøre alt arbeidet når du er gravid. Du har kanskje prøvd å prate med han og si at du faktisk trenger at han må stille litt opp for deg nå i svangerskapet? Synes mange ganger det er vanskelig å nå inn til min samboer også. Han er alltid på jobb og jeg hater når jeg må be han om noe. Som regel klarer jeg det meste selv, men utnytter det jeg kan når jeg kan. Eks får han hente ved om kvelden slik at jeg slipper å bære så tungt unødvendig. (er hjemme pga helsa selv). Han bidrar fryktelig lite, men han jobber jo overtid for at vi skal ha litt mer penger nå som jeg nettopp gikk ned over 50% i lønn når jeg gikk over på aap.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #11 Skrevet 7. desember 2012 Barnslig mann, men det er ikke sikkert han blir irritert fordi du gjør det, men fordi du spør han og likevel gjør det selv. Altså at du demonstrerer at du synes han er treig. Selv om han sikkert er treig da Anonym poster: 9e6d35fa7127e5898b972062cda22b61 Jeg setter sikkerhet i huset og i bilen foran en forsmådd mann. Hvis han ber om noe, så forventer han reaksjon med en gang. Men det gjelder tydeligvis ikke andre veien... Moota: kan dessverre ikke gi ham andre oppgaver, siden noen må jo gjøre det tyngste i huset nå som jeg er gravid. HI Anonym poster: ec33fc4caf9e05623849024ac448f4d1 Huff det er synd det skal være slik at du må gjøre alt arbeidet når du er gravid. Du har kanskje prøvd å prate med han og si at du faktisk trenger at han må stille litt opp for deg nå i svangerskapet? Synes mange ganger det er vanskelig å nå inn til min samboer også. Han er alltid på jobb og jeg hater når jeg må be han om noe. Som regel klarer jeg det meste selv, men utnytter det jeg kan når jeg kan. Eks får han hente ved om kvelden slik at jeg slipper å bære så tungt unødvendig. (er hjemme pga helsa selv). Han bidrar fryktelig lite, men han jobber jo overtid for at vi skal ha litt mer penger nå som jeg nettopp gikk ned over 50% i lønn når jeg gikk over på aap. Jeg jobber 100% og samboer 80%. Så jeg er ikke hjemmeværende for å si det sånn... Jeg ber ham jo tydelig om å gjøre ting, men når de uteblir i dags-, ukes- og månedsvis, så gjør jeg dem til slutt selv. HI Anonym poster: ec33fc4caf9e05623849024ac448f4d1
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 Barnslig mann, men det er ikke sikkert han blir irritert fordi du gjør det, men fordi du spør han og likevel gjør det selv. Altså at du demonstrerer at du synes han er treig. Selv om han sikkert er treig da Anonym poster: 9e6d35fa7127e5898b972062cda22b61 Jeg setter sikkerhet i huset og i bilen foran en forsmådd mann. Hvis han ber om noe, så forventer han reaksjon med en gang. Men det gjelder tydeligvis ikke andre veien... Moota: kan dessverre ikke gi ham andre oppgaver, siden noen må jo gjøre det tyngste i huset nå som jeg er gravid. HI Anonym poster: ec33fc4caf9e05623849024ac448f4d1 Huff det er synd det skal være slik at du må gjøre alt arbeidet når du er gravid. Du har kanskje prøvd å prate med han og si at du faktisk trenger at han må stille litt opp for deg nå i svangerskapet? Synes mange ganger det er vanskelig å nå inn til min samboer også. Han er alltid på jobb og jeg hater når jeg må be han om noe. Som regel klarer jeg det meste selv, men utnytter det jeg kan når jeg kan. Eks får han hente ved om kvelden slik at jeg slipper å bære så tungt unødvendig. (er hjemme pga helsa selv). Han bidrar fryktelig lite, men han jobber jo overtid for at vi skal ha litt mer penger nå som jeg nettopp gikk ned over 50% i lønn når jeg gikk over på aap. Jeg jobber 100% og samboer 80%. Så jeg er ikke hjemmeværende for å si det sånn... Jeg ber ham jo tydelig om å gjøre ting, men når de uteblir i dags-, ukes- og månedsvis, så gjør jeg dem til slutt selv. HI Anonym poster: ec33fc4caf9e05623849024ac448f4d1 Ok virker som du blir irritert på meg så jeg hiver inn håndkleet. Beklager at jeg ikke har noen konstruktive råd til deg, skulle gjerne hjulpet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #13 Skrevet 7. desember 2012 Nei, jeg bor heldigvis med en voksen mann og ikke en guttunge. Anonym poster: 7c17b682fa39af4f8c1a2b32a86bee6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå