Februargullet2013 Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Gleder meg:) Skal spise godt mat,kose meg med en melkesjokolade og filmer så kommer en god venninne . Imorgen skal jeg på Julekonsert og Søndag skal jeg til Kongsvinger:) Skal dere noe koselig i helga?=)
Mamma til snart 4 Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Koslig:) hærligt med en kveld uten sambo :-P jeg skal være hjemme med 3 barn mens sambo er på jobb, men det er jo bare kos det også, desember mnd er så kjekk:)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har tvangs sendt gubben ut for å si hei til alle kompisene som er samlet til det årlige julebordet ha ha terminen er laaaaaangt unna, men han nekter å drikke i tilfelle og jeg sa at han måtte dra for å si hei til dem så nå skal jeg kose meg jeg også med godis og project runway
3 blå Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Jeg er også alene med 3 unger i dag, gubben er på julebord Synes det er litt deilig jeg
forevermamma Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Vi omorganiserer hjemme Dvs, sambo jobber, jeg ligger på sofaen. Han rydder ut alt av det som skal bli babyrom (har vært hobbyrom), slik at vi kan begynne der inne. Koselig, jeg gleder meg til å male og møblere etterhvert I morgen skal jeg være sammen med min svigerinne og min supernydelig nevø på 16 mnd, og på søndag skal vi bare koooose oss og gjøre klart til jul God helg!
Februargullet2013 Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2012 Herlig da:). God helg til deg også
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Ja, min skal på julebord med gutteklubben grei imorra, de bruker halve dagen på å lage til mat og greier. Så da skal jeg og lillemor kose oss hjemme, med vaffellaging, tur ut i snøen, julegavepakking og godteri. Når hun er i seng skal jeg slenge beina på bordet og se en film og skravle med venninner på msn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå