Gå til innhold

celleforandringer etter 6-ukers-kontroll etter fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp påvist dette, og skal på sykehuset og ta vevsprøver. Synes det er litt skummelt for å være ærlig! Noen som har tatt slike prøver? Legen sa jeg ikke skulle bekymre meg,men det er jo ikke lett... Noen som kan dele erfaringer rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du i det hele tatt fikk ta celleprøver så kort tid etter fødsel er jo litt merkelig.

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk ta celleprøver på 6ukers kontroll da det som oftest ville gi helt galt resultat.

Var vel 3mnd jeg måtte vente :)

Anonym poster: ad8f8d7ed97aa29370a394a1c723c612

Skrevet

Legen min ville ikke ta celleprøve på 6 ukerskontrollen etter fødsel. Hun sa at det venter vi minst 6 mnd med pga at det vil gi feil resultat så kort tid etter fødsel. Det er visst naturlig med forandring etter fødsel pga hormoner og hele pakken, sa min lege. Lykke til, jeg håper det ordner seg for deg :)

Anonym poster: a4fb9260ce9a0757aba25784c0a92619

Skrevet

Ingen som har tatt celleprøve etter fødsel ? Kjipern med den beskjeden jeg fikk da...håper virkelig ikke d er no galt...krysser fingrene...:)

Skrevet

Jeg skulle egentlig ta celleprøve i sommer, men jeg var blitt gravid. Skal ta på 6 ukers kontrollen etter fødsel..

Celleforandringer trenger egentlig ikke bety noe negativt.. det er ganske mange som opplever dette ;)

Satser på at alt er fint med deg, og at kroppen kanskje ikke er helt i balanse etter fødsel enda :)

Skrevet

Jeg tok etter 6 uker. Alle barselvenninnene mine og, selv om vi har forskjellige leger. En fikk beskjed om forandringer, men det var ingenting. Samme har hendt to andre venninner av meg, riktignok uten at det var fødsel først. De alle fleste kontrollprøvene er negative. Prøv å slapp helt av, selv om jeg skjønner det er vanskelig!

Anonym poster: de1c7da62291fab38dba29070981afe8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...