kaklemor Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 I min sønns bhg er det omvendt julekalender. Da kan vi gi det vi ikke bruker/trenger lenger av klær-sko-leker etc. til bhg og de bringer det videre til Frelsesarmeen Syns det er en super ting å gjøre. Har funnet frem masse som skal tas med i dag av klær
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Både i klassen til 3.klassingen og 6.klassingen min er det også omvendt julekalender, og i barnehagen til minste. Men her gir vi penger da, alle barna får med seg en konvolutt med kommunens logo på, vi legger i så mye penger vi synes er greit å gi, limer igjen og sender tilbake til skolen. Da sitter de med en haug like konvolutter og ingen vet hvem som har gitt hva, læreren teller pengene og forteller barna hvor mye penger de til sammen har gitt til formålet. 3.klassen gir penger til et barnehjem i Kambodsja 6.klassen gir penger til Unicef Barnehagen gir penger til SOS-barnebyer. I tillegg er det innsamling av leker, klær o.l. så vi har ryddet opp og samlet sammen flere sekker med ting vi gir bort til denne innsamlingen. Veldig gode tiltak synes jeg også Anonym poster: 509df0544339ade673d677af6114ded8
kaklemor Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2012 Ja, mye bedre enn å kjøpe gave til kalender barna skal ha.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Slik har det vært i våre barns bhg også, det er kjempekoselig I år har de laget store pepperkaker og pyntet og trekker en som får ha med seg den hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå