Gå til innhold

Kan noen si meningen sin? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sånn magefølelse sett, ville dere kjøpt slalomskipakke eller Nintendo 3ds til ei jente på 7 år i bursdagsgave?

Det er til datteren min da. Og hun ønsker seg begge dele veldig mye. Men synes det blir litt dyrt med begge gavene fordelt på bursdag og jul.

Hun har aldri stått på slalom før, men har veldig god kroppskontroll da hun går på turn. Har ds lite fra før, og liker godt å spille også.

Vi har tre barn, ei på 10 år (som ikke har intr for slalom), og ei på 1 år som det er en stund til kan prøve.

Båd jeg og mannen min har slalomski, men det har skortet på tid og evne til å gjennomføre pga svangerskap, baby, og litt tidsklemme.

Men vi har lyst til å gjøre det mer da.

Meninger? :P

Anonym poster: ba8a3e7f1e3b0e05b9426c787a78ffd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer for ski! Er jo bedre med noe hun kan bruke sammen med dere, utendørs, enn enda en spillmaskin som gjør henne passiv inne?

Skrevet

Slalomski når hun allerede har en type ds.

Anonym poster: f270b7a2259c0aef78de12237e308238

Skrevet

Ski!

Mye bedre å oppmuntre til en uteaktivitet. Kan kanskje bli en fin mor/datter - far/datter aktivitet også, i og med at 1 åringen ikke kan bli med enda :)

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Ski. Hun har jo allerede en ds.

Skrevet

Siden hun har en Ds allerede ble valget enkelt, ski.

Det er mye lettere å lære å stå nedover når man enda er barn.

Skrevet

Ski! jeg synes det uansett er bedre å oppmuntre til fysisk aktivitet enn spilling. I tillegg har hun jo allerede en DS lite. Enkelt valg.

Skrevet

Bare sånn magefølelse sett, ville dere kjøpt slalomskipakke eller Nintendo 3ds til ei jente på 7 år i bursdagsgave?

Det er til datteren min da. Og hun ønsker seg begge dele veldig mye. Men synes det blir litt dyrt med begge gavene fordelt på bursdag og jul.

Hun har aldri stått på slalom før, men har veldig god kroppskontroll da hun går på turn. Har ds lite fra før, og liker godt å spille også.

Vi har tre barn, ei på 10 år (som ikke har intr for slalom), og ei på 1 år som det er en stund til kan prøve.

Båd jeg og mannen min har slalomski, men det har skortet på tid og evne til å gjennomføre pga svangerskap, baby, og litt tidsklemme.

Men vi har lyst til å gjøre det mer da.

Meninger? :P

Anonym poster: ba8a3e7f1e3b0e05b9426c787a78ffd1

Hvorfor ikke se om du finner brukte skipakker på finn?

Hvis hun ikke har prøvd det før så kan det jo være litt sjansespill å kjøpe nytt komplett skiutstyr til henne, også viser det seg f.eks at hun ikke synes det er særlig gøy?

Finner så og si ubrukte ski på finn altså.....;-)

Så kjøper dere heller 3DS i gave nå? og hvis dere finner rimelige nok ski i tillegg...?

Skrevet

Ski - hvis dere kan følge opp at hun kan få brukt dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...