Gå til innhold

Broren til mannen min stjeler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren til mannen min stjeler de nye og fineste klærne til mannen min. Dette skjer alltid når vi er samtidig på overnattingsbesøk hos foreldrene deres. Det siste han har gjort er å bytte ut noen ødelagte fin sko med noen gamle lurvete, tatt en helt ny fin skjorte og et helt nytt belte. I tillegg tar han alle nye og fine boksere fra mannen min (!)...(jeg vet dette fordi jeg ser det når han bøyer seg ned o.l)

Kjenner jeg er mektig lei av å måtte handle inn for to karer og mannen min gidder ikke å ta opp kampen fordi "slik har det alltid vært"..ARGH

Blir det helt feil at jeg snakker til han i jula og sier at vi vil gjerne ha med oss alle klær og sko denne gangen??

Anonym poster: 4ae58b993e959700cb85a9ad41042237

Anonym poster: 1bbab217c8d80633aff0a9407e2246df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, en sånn liten kommentar burde han tåle! Frekke fyren... Mannen din burde tatt denne samtalen, men hvis han vil være barnslig, så får du gjøre det! Men jeg ville tatt det den dagen en av dere skal dra hjem, så slipper dere å gå oppå hverandre med dårlig stemning!

Skrevet

Si i fra! Lås rommet eller et eller annet.

Jeg hadde lett sagt i fra. Tåler virkelig ikke folk som stjeler. Men du kan jo si det med en morsom tone da..Noe sånt som " denne gangen vil vi gjerne ha med oss klæra hjem igjen.. Er så kjedelig å komme hjem uten boksere og sko ;) "

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Fy søren! Jeg hadde låst døren tvert, og satt hengelås på kofferten! Jeg hadde heller ikke hatt problemer med å slengt det ut av meg.

Skrevet

Tipper han er lik svogeren min; yngstebroren i flokken som er blitt dullet og dallet med gjennom hele oppveksten og eier ikke sosiale antenner. Her lånes det klær som aldri blir levert tilbake, og tror nok han ser på det som at "vi har alt, da kan han beholde det han låner". Bommer røyk, forsyner seg i barskapet når han skal på fest og klager over dårlig økonomi mens han like etter kjøper en rådyr bil. Stusselig og stakkarslig hele mannen på 30 år +.

Hold fast på tingene og gjem de godt unna!

Anonym poster: 9dc52b56f836a89784deaf47fb8c2d1d

Skrevet

Hva med å merke klærne med navnelapper slik som barnas? Litt barnslig kanskje;) men han vil jo få et forklaringsproblem....he he

Skrevet

Sier ikke mannen din fra til broren sin hvis han stjeler klærne hans??

Det hørtes merkelig ut.

Skjønner ikke helt hvorfor du må ordne opp i det. Mannen din må da merke at han plutselig går med andre sko enn sine egne?

Skrevet

Du får si fra når dere skal dra at "hmm... Rart, nå mangler vi et par sko, en skjorte og tre boksere, skjønner ikke hvor de blir av. Forrige gang vi var her var det også noe som ble borte, kan det ha havnet sammen med klærne til noen av dere andre?" Da sier du fra samtidig som du ikke anklager noen direkte.

Skrevet

Her er det ikke broren, men moren til mannen min som stjeler. Alt fra kjøkenutstyr til sokker og penger. Sykt irriterende.

Har bytta lås på leiligheten ( hun hadde nøkkel pga Evt brannfare) og hun skipper ALDRI inn her.

Anonym poster: ed58d6dec5c4ad73e7d8716cdf11a39f

Skrevet

Skriv navnet til mannen din i klærne... ;)

Skrevet

Enig med mamman til to gutter. Hos oss blir det ikke sagt noe, fordi "lillebror er så fintfølende". Og han er det, ikke rart, når han aldri har fått noe motstand i hele sitt liv.

Anonym poster: 9dc52b56f836a89784deaf47fb8c2d1d

Skrevet

Jeg hadde gått for varianten å etterlyse det som var bort så alle hørte det. Men skjønner heller ikke hvorfor mannen din aksepterer det???

Skrevet

Grunnen til at det er blitt slik er at når de var guttunger så delte de en del klær. Mannen min har sagt i fra noen få ganger at han vil ha tilbake forskjellig ting o.l

Da blir broren hans fornærmet og sier han ikke har tatt det. Selv om vi vet med sikkerhet at han har det (bilder på facebook med de aktuelle tingene osv)

Broren ser ikke på det som stjeling, men "låning" , slik som det var når de var små gutter. Noen ganger leverer han faktisk tilbake ting som har blitt slitt og ødelagt. Da forklarer han at disse tingene må "tilfeldigvis" landet i kofferten hans når han skulle hjem...

HI

Gjest Gullguttene
Skrevet

Si ifra eller ha koffert med kode- eller hengelås.

Skrevet

Hmm,-pass nøye på at han ikke får tak i noe da! Koffert med lås el

Skrevet

Grunnen til at det er blitt slik er at når de var guttunger så delte de en del klær. Mannen min har sagt i fra noen få ganger at han vil ha tilbake forskjellig ting o.l

Da blir broren hans fornærmet og sier han ikke har tatt det. Selv om vi vet med sikkerhet at han har det (bilder på facebook med de aktuelle tingene osv)

Broren ser ikke på det som stjeling, men "låning" , slik som det var når de var små gutter. Noen ganger leverer han faktisk tilbake ting som har blitt slitt og ødelagt. Da forklarer han at disse tingene må "tilfeldigvis" landet i kofferten hans når han skulle hjem...

HI

Men da går dere inne på rommet hans neste gang dere er der på overnatting og "låner" det dere skulle ønske og litt til.

Noen skjønner ikke ord, men må få igjen av egen medisin.

Skrevet

Søstra til en eks stakk av med mine klær. Ikke helt det samme, men... Ta tak i det med en gang så du slipper kjøpe flere klær, og slipper irritere deg mer. Jeg ble tvunget til å ikke gjøre noe, i håp om å bevare forhold og julefred. Angrer som bare det i dag. Det forsvant en del arvet tøy fra 1960 og de var verdt mye i sentimentalverdi.

Skrevet

Jeg hadde absolutt tatt det opp. Og passet på at ingenting mer forsvant. Eks. skrevet navn i klærne, låst kofferten og rommet. Hvordan tror du foreldene vil reagere? Kan det være en ide å ta det opp når de er der, eller er det bedre når dere er alene?

Kjenner jeg blir sint på dine vegne! :P

Skrevet

Begynn å navne klærne til mannen din... ;-)

Skrevet

Kjøp navnestempel! Kjapt og enkelt å navne klærne:)

Anonym poster: b96383c493c25d55d247eb09efe159a7

Skrevet

Lag en lapp i kofferten " ikke stjel klær" eller " smil til skjult kamera"

Skrevet

Stjel.tilbake klærne før dere eller han drar !.makan til frekkheT!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...