Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Har fått to sånne vonde "blemmer" på tungen min. Noen som vet hva jeg mener? Det er akkurat som om en av de millioner av små "smaksløkene" på tungen liksom hovner opp og blir hvitlig og veldig vond..og du bare måååååå bite på den..? Iallefall,jeg får dette avogtil og det varer et par dager med vondt før det forsvinner. Men det er virkelig to dager for mye! Noensom har tips til hvordan få dette til å gå over raskere? Anonym poster: 999288abf25d525c65796f432707f00d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Vondt akuratt i det øyeblikket du gjør det, men stikk hull på de og drypp på noen dråper Vademecum. ( ikke utblanda) funker som fjell. Bruker det på blemmer på tunga og sår i munnen.og på sånne svære byllegreier under armene og innsiden av låra. Har forkortet varighet på plagene og smertene med dager etter jeg oppdaga Vademecumen :-). Med en gang det er ømt, begynner jeg å kline på Vadwmecum tre ganger om dagen. Borte på Max to dager. :-) trenger ikke stikke hull på byllene engang. De dør liksom før de rekker å bli byller. Men i munnen må du stikke hull på / vente til de sprekker. ( ventingen er veldig vond og kan ta dager. ) stikker du hull er det over ganske kjapt. 75 % av smerten kommer jo at innholdet presser. Anonym poster: 979ab13d741d3939896a67086baaef26
@riel Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Hadde mye sånne sår før jeg byttet tannkrem, kanskje prøve ett annet merke?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Takk for svar. Det er ikke sår,det er mer som en litt hard hvit klump på tungespissen. Inneholder ikke puss heller såvidt jeg vet.. Anonym poster: 999288abf25d525c65796f432707f00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå