Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Har den siste uken slitt en del.. Er 29 uker gravid og har plutselig blitt fryktelig ukomfortabel! Dvs. føler meg irritert, utilpass, trist og sint på engang. Har ikke peiling på hvorfor det plutselig har blitt slik. Mannen irriterer vettet av meg (enda han er verdens snilleste) og jeg vemmes av nesten alt han gjør. Enten så sitter han som en slask, spiser som en gris, pusser tennene feil osv. Dette er jo selvfølge bare i mitt hode, for har jo aldri reagert på dette før... Hva er det med meg?!! Merker at det sliter på mannen min og selvfølgelig meg og, men tåler rett og slett ikke tryne på han.. I går ble jeg til og med så rasende på ham (husker ikke engang hvorfor ) at jeg kastet fjernkontrollen eller ham.. Skammer meg Noen andre som har hatt det slik sent i graviditeten? Anonym poster: 4776cb7a6b13f01ae7eafb07f47c1ec1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Hehe, hormoner:) Er i uke 26 selv, og er faktisk litt hissig av meg for tiden. Men det gjelder helst når jeg synes at det er for mye rot, så går jeg og gneldrer for meg selv (eller på mannen). Har bekkenløsning og er syk i tillegg, så er nok litt dårlig samvittighet som også spiller inn. Anonym poster: 99b1533d52ca446afe27b5c0553aa9c9
Elsker livet Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Har hatt det slik hver eneste gang i svangerskapene. Er hovedgrunnen til at det ikke blir flere barn på oss. Ser rødt fra første uke, og det går ikke over før babyen er født. Men det har hjelpt litt at mannen min har satt meg på plass, da er jeg ikke fullt så irritabel resten av dagen, og den dårlige samvittigheten er borte.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Tror du det "bare" er hormoner? Har aldri slitt med hormonutbrudd i tidligere svangerskap så gubben er jo lettere sjokkert stakkars Det føles jo virkelig som det har klikket i topplokket på meg... Aldri har jeg bannet så voldsomt heller, de styggeste ord du kan tenke deg! Og han kommer fra en ultrakristen familie Anonym poster: 4776cb7a6b13f01ae7eafb07f47c1ec1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Tror du det "bare" er hormoner? Har aldri slitt med hormonutbrudd i tidligere svangerskap så gubben er jo lettere sjokkert stakkars Det føles jo virkelig som det har klikket i topplokket på meg... Aldri har jeg bannet så voldsomt heller, de styggeste ord du kan tenke deg! Og han kommer fra en ultrakristen familie Anonym poster: 4776cb7a6b13f01ae7eafb07f47c1ec1 Ser det for meg:) Er du stresset for noe da? Jeg har slitt med andre ting som kan relateres til hormoner i andre svangerskap, men for min del er det første gang jeg er sint. Første svangerskap var jeg grinete og lei meg, mens i andre var jeg i toppform, så det er tydelig at svangerskap er forskjellige. Men jeg merker at det blir verre når jeg stresser. Må liksom anstrenge meg litt for å ta det med ro og tenke at det jeg er sint for faktisk bare er bagateller... Synes iallefall at det høres ut som hormoner spiller inn. Anonym poster: 99b1533d52ca446afe27b5c0553aa9c9
Elsker livet Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Tror du det "bare" er hormoner? Har aldri slitt med hormonutbrudd i tidligere svangerskap så gubben er jo lettere sjokkert stakkars Det føles jo virkelig som det har klikket i topplokket på meg... Aldri har jeg bannet så voldsomt heller, de styggeste ord du kan tenke deg! Og han kommer fra en ultrakristen familie Anonym poster: 4776cb7a6b13f01ae7eafb07f47c1ec1 For meg har det garantert vært hormoner, er nokså lik når jeg har mensen. Men ikke fullt så krakilsk. Klarer i alle fall å ta meg sammen sånn noenlunde Jeg møter heldigvis full forståelse for at det er hormonene som herjer. Jeg kjenner jeg har lyst å slå, kaste ting, brøle og irriterer meg på ett eller annet uskyldig offer. Kan være den butikkansatte som hadde tåpelig frisyre elle noe annet jeg knapt hadde lagt merke til når jeg ikke er gravid. Litt festlig når en ikke står oppe i det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå