Gå til innhold

Frykt for dommedags dato

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som frykter den beryktede datoen 21.12.12? Det skrives jo utrolig mye om dette og jeg synes media hauser opp saken og jeg tror ganske mange blir skremt og urolig av dette. Jeg personlig prøver å tenke at det skjer sikkert ikke noe og hva får vi uansett gjort med det hvis det skjer noe? Men etter at jeg selv fikk barn, har jeg blitt mer engstelig for ting som kan skje min familie og meg. Slik tenkte jeg ikke før jeg fikk barn. Nå kan jeg ofte ligge på kvelden og ikke få sove fordi noe jeg har lest eller hørt om har skremt meg opp. Hvordan skal man takle slike tanker og greie å få et annet tankemønster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan da ikke gå rundt og være redd for alt som kan skje i livet. Da har man ikke ett liv lenger men noe som fort kan utvikle seg til en depresjon.

For å si det enkelt så er dommedag det siste du skal bekymre deg for. 21.12.2012 er bare noe som er skapt på internett av mennesker med for mye tid og litt mye paranoia. Mayaene har aldri spådd dommedag, enkelt og greit.

Skrevet

Det er langt større sjanse for at man skal bli påkjørt av en buss imorgen enn at verden går under på en eller annen obskur dato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...