Mamma_til_2 Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 - og sviermor er på tur hit hun sitter på flyet nnå og er her om 3,5 t og leiligheten ser ut som det er sprengt en bombe midt i stua!!! Skjønner ikke hvordan det blir så rotete heletiden, føler jeg rydder og rydder!!! Trenger energi og mot til og bynne!
Gjest Julemusa83 Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Legg en varm klutt på pannen og klyp deg i kinnene så du blir rød. Så dryper du litt saltvann i øynene og hoster litt svakt når hun kommer. Sier du skulle rydde, men du føler deg ikke helt bra.
frk Nilsen Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 All sympati til deg! Hiv innpå en dobbel espresso/latte/americano, en sjokolade, sett opp vinduene og musikk på full guff! Da får du luftet ut og du må jobbe mer effektivt for å holde varmen. Premien er at du får nyte en stille stund i nyvasket hus FØR svigermor kommer.
Mamma_til_2 Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2012 da er jeg ferdig, satte meg i hurtgvask modus tenker det er jo snart jul så noe rundvask ble det ikke 45min til hun kommer, det skal nytes med musikk kaffe og pc, så skal jeg jo på juletreff med noen bekjente kl 4, gleder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå