Gå til innhold

Jeg må ha verdens skjønneste jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er litt rund i formene uten å være tykk. Hun har roser i kinnene og en hjerteformet munn. Hun smiler hele tiden og har et skikkelig morsomt tøysesmil.

Hun har masse lyst krøllet hår som rekker ned på rompa.

Må si helt subjektivt at hun er noe av de skjønneste jeg har sett :)

Hun er 2,5 år

Anonym poster: 8898d9c79dfeb1d9e80607e9962d2f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nydelig ut :)

Drømmer om ei blåøyd, blond lita tulle selv <3

Anonym poster: d5c9ea9439661214f74054f53092c20d

Skrevet

Jenta mi er ei lita sjarmør. Hun har knallblå øyner. Hun smiler hele tiden, med ett stort mellomrom mellom fortennene :) Hun viser hvor stor hun er og er sååå stolt. Hun er så fin!

Skrevet

Jeg drømmer om ei brunøyd jente med langt og litt krøllet hår. Til å smelte av. Selv har jeg en blåøyd med mørkeblondt/smule oransje i. Vi begge foreldre har mørkt hår så hun vil få mørkere hår senere. Dessverre får vi nok ingen brunøyde barn (hvis hun ikke arver av moren min).

Anonym poster: 8061de475497bbf46a75b5ce0fadd01a

Skrevet

Datteren din høres nydelig ut :)

Jeg har også en søt tulle på 2,5 år, med lyst og krøllet hår og tøysesmil. Men veldig lite og kort hår da. Hun har blå øyne og er det skjønneste jeg noen gang har sett :)

Skrevet

Hun høres veldig søt ut!:-)

Men jeg har nok verdens skjønneste gutt jeg da! Han er 2,5, store herlige litt røde bollekinn, lyst hår, "potteklipp" , blå øyne, stort smil nesten hele tiden. Når han er sint henger leppa på kneet og han er like herlig da! Hehe;) Og når han er lei seg setter han seg i en krok og sier stille til seg selv at han er lei seg, og da blir hjertet mitt litt knust! Holder nok på å skjemme han bort:S Og ellers liker han å susse på mammaen sin og holde meg godt fast og sier han er så glad i meg og at jeg er bare hans mamma!<3

Sukk nå tror jeg at jeg henter han i barnehagen igjen! Men må nok på jobb om noen timer:(

Anonym poster: e248c15c0dbf1e9aaed09147f8735fe5

Skrevet

Ho høyres søt ut, kanskje ho er verdens nest søtaste jente ;)

Anonym poster: 746dc0a830444ac7d4fa69e318117cd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...