Gjest cunning stunts Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 En skulle fått tøfler, han har jaggu blitt Total-Tøflus i løpet av de siste 25 åra. Ikke sexy, men sikkert hyggelig om det er det han vil. En skulle fått "me, on a bed of rice", som er det han pleide å ønske seg. En skulle fått alt det fine i hele verden om han bare hadde levd. Og en skulle fått lista over alt han gjorde galt, og blitt tvunget til å spise den.
Gjest cunning stunts Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Norovirus! Haha, kan jeg få lov å gi sistemann på min liste dette også?
valkyrien Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Han ene burde fått psykologregningen min... Han andre kunne fått en god porsjon juling.
Gjest cunning stunts Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Huff, er det bare jeg som også har ekser jeg ønsker godt?
weihnachtmarkblomstre Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Tja, de tidligste er jo bare søte, og kan godt få noe hyggelig. De neste har i grunnen karma tatt seg av, så de kan også få noe hyggelig. Da gjenstår bare en, og ønsker jeg han noe vondt går det bare utover en uskyldig familie som ikke fortjener det... Det han egt trenger er evnen til å inndrømme egene feil, så her må det i så fall et julemirakel til!
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Han første ville jeg gitt et par baller, fordi det var det total mangelvare på der i gården. Han andre skulle fått en antibiotikakur mot clamydia (takk skal du faen meg ha!). Han tredje ville jeg faktisk kjøpt blomster til, og ønsket han lykke til som nygift og nybakt pappa.
Gjest Julemusa83 Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Er det bare eg som ikke har ordentlig ekser mer kortvarige flings? Var lykkelig singel til jeg var 25 da satt jeg plutselig i klistret. Har jo mange år enda på å få en eks, men håper jeg slipper. Til jul kan alle mine tidligere flings. Få ei øl, en god vits og en klemm. Det var gode tider, men er jamen godt de er over.
frk Nilsen Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 En skulle regning over summen han drakk opp av lønna mi hver mnd vi var sammen (var sammen i 2år!). (over 10 år siden) Til dagens kroneverdi selvsagt. En skulle fått vilje til å jobbe (egentlig en kjempebra mann, men har alt for vondt i arbeidsviljen, gidder ikke forsørge latskap) En skulle fått psykologtimer til å mestre sin sykelige sjalusi En skulle fått ei god flaske whiskey og en bok (noe han ville satt pris på ), kjernekar, men passet ikke som kjærester, ønsker han alt godt! Ble noen frosker før jeg fant den rette for så si det sånn
mandel i grøten Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 Tja,har vel bare en seriøs nok til å skulle nevne, men han kunne fått en flaske Jack Daniels(som han elsket. Det var riktignok rundt 1990, så mulig han har forandret seg) og et speil så han kunne beundret seg selv mens han drakk. Himmel han var forfengelig! Forresten har jeg en til, og han skulle jeg gjerne skaffet (IKKE KJØPT) en kjæreste og et par barn til. Det hadde han blitt sååå glad for!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. desember 2012 #13 Skrevet 7. desember 2012 Han første kunne fått en seilbåt (han elsker å seile, og han er en fin fyr, så hadde jeg hatt råd kunne han fått det;)). Andremann kunne fått- ja, som du sier, alt godt i verden, han er en flott mann (jeg vil ikke ha ham, men han er et helt nydelig menneske). Sistemann hadde fått en pakke kondomer, siden han puler rundt på alt med puls (uavhengig av kjønn, alder og - som jeg siden har fått høre- hvor man hører til i dyreriket..:S). Uten prevensjon, selvsagt. Han kunne også godt fått byllepest eller noe i den duren.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. desember 2012 #14 Skrevet 7. desember 2012 Nr 1 kunne fått en saks til å kutte navlestrengen med til sin mor. Nr 2 kunne fått en klem. Nr 3 kunne fått en fallskjerm som ikke fungerer. Nr 4 kunne fått en beskjed om at hvis våre ektefeller blir borte før oss så kunne vi kanskje tilbragt noen år sammen før vi blir borte.
Mistletoe and wine Skrevet 7. desember 2012 #15 Skrevet 7. desember 2012 En blomsterbukett hver siden de lærte meg å verdsette den fantastiske mannen jeg har Makan til idioter jeg vaset med i min ungdom
Iiiiik Skrevet 7. desember 2012 #16 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jeg har bare to ekser fra seriøse forhold. Den første kunne fått flybilletter til Italia (og tilbake igjen) så han kunne nytt la Bella Vita i et par uker. Vet at han har dårlig råd og sjelden kommer seg av gårde. Den andre kunne som frk. Nilsens eks fått en stooor porsjon arbeidslyst. Evt en veldig pågående NAV-konsulent som sparket ham ut av sofaen. Egentlig unner jeg ham norovirus også, men siden vi har barn sammen, ville det fort kommet tilbake til meg. Endret 7. desember 2012 av Juleneeek
Elsker livet Skrevet 7. desember 2012 #17 Skrevet 7. desember 2012 Måtte nok gitt ett par tøfler til min X jeg også, han har fått seg dame som har gjort han tafatt og tøfflete. Så skulle han fått seg en ny bibel, mistenker det er en stund siden han leste i en.
Gjest jule-Juliea Skrevet 7. desember 2012 #18 Skrevet 7. desember 2012 Han siste skulle fått en god whisky en kjæreste og et barn og jeg hadde kjent noen som stilte opp. Det var alt han ønsket seg. Bf skulle fått en bok om sikker sex Han før der skulle fått klamydia Han før det skulle fått et par timer hos coach og en god klem. Og første min store kjærlighet skulle fått meg
Mama Christmas Skrevet 7. desember 2012 #19 Skrevet 7. desember 2012 Vel, den siste eksen skulle nok bare fått gode ønsker for veien videre. Ikke så varme ønsker at de kunne avsluttes med en klem, men et høflig håndtrykk skal jeg nok få til. Han før der kunne fått de svidde julekakene fra i fjor, gjerne ispedd litt avføringsmiddel og brekkmiddel, alternativt suttet på av en med norovirus.
Frenzia Skrevet 7. desember 2012 #20 Skrevet 7. desember 2012 Den første skulle fått et lenge etterlengtet breake up-knull. Den andre skulle fått plass på et skikkelig rehabiliseringssenter. En av de siste skulle jeg gjerne ha sendt en kjerring han lett kunne smelt på tjukka. De andre kunne jeg sikkert ha spandert på en fruktkurv, men da tror jeg jaggu de hadde blitt forundra, for det er nok noe helt annet de helst ville hatt...
BareMas Skrevet 7. desember 2012 #21 Skrevet 7. desember 2012 Den første esken skulle fått en god klem (noe han faktisk fikk for ikke lenge siden) Til den andre holder det nok bare med ett god jul og godt nytt år Mens den tredje, den tredje esken skulle fått en enveiskjørte billett til helvette!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå