ana_fi_hob_ Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Film 1 : handler om ei dame som har en unge med mannen sin. Han går ifra henne fordi hun er alkoholiker. Mener det er noe i filmen om at et babysete blir stående igjen på taket av bilen hennes. Hun raver rundt og drikker og laget bråk. Hun havner etter hvert på gården til noen venner der hun blir edru og ordner opp i livet sitt. Tror hun driver å kjører rundt med en tørrlagt alkoholiker i rullestol og en til. Og det er de hun blir med. Hun er slank, blond i filmen og har en litt spesiell stemme. Film 2: om en alenemor som bor i bilen sin sammen med barnet ( barna ) som gjør et forsøk på å stjele julegave til datteren sin. Men han som spiller julenissen i den butikken tar henne i det. Han tilbyr seg å gi henne og datteren en jul de aldri kommer til å glemme. Han er en litt eldre kar. De blir med , får leker og mat osv. Han hjelper de tilbake på føttene igjen. Husker lite her også. Men har så lyst til å se disse to filmene igjen. Så all hjelp mottas med stor takk. :-) Husker så lite :-/
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Den første tror jeg er When a Man Loves a Woman. Anonym poster: 6c6d1bce70e20f3f59f7b64534c80626
Musemorbr / Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Film nr2 ble funnet ut av sist jul. Prøv å søk her inne. Skulle hjulpet, men er på mobil og har sovende febergutt i fanget.
ana_fi_hob_ Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2012 Den med Meg Ryan? I så fall var det ikke den. Men takk :-)
ana_fi_hob_ Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2012 Film nr2 ble funnet ut av sist jul. Prøv å søk her inne. Skulle hjulpet, men er på mobil og har sovende febergutt i fanget. Takk takk :-). Men hva skal man søke på ? Hehe. Søker jeg film kommer vel 100000 alternativer opp :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå