Gå til innhold

Er jeg hårsår nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til onsdag kl 4 våkner 2åringen og var helt utrøstelig, roet seg til slutt så fikk en halvtime på øyet før jeg måtte opp kl6. Mannen var ikke i form og startet m oppkast like etter. Rett etterpå begynte 2åringen m oppkast og diaré. Mamma kom for å hjelpe oss slik at jeg fikk dra på jobb halve dagen, kom hjem kl11 igjen. 2åringen spydde og hadde diaré helt til kvelden. Følte det var kaos her. Mannen låg til sengs.. På kvelden blir jeg dårlig og da har mannen kommet seg men likevel jeg som må få 2åringen i seng og ta all oppryddingen her.. Innimellom sliter jeg med oppkast og diaré. Dette fortsetter utover natten og jeg må i tillegg ordne m gutten vår når han våkner. Mannen er jo så sliten etter omgangssyken og ser ikke at jeg er midt i d. Igår ble han bare sur fordi jeg mente han kunne hjelpe til å rydde litt her, og enda verre når jeg la meg fordi jeg var helt utmattet, da sov jo gutten vår formiddagslur likevel. Mannen rikket ikke på seg, klagde på at han var trøtt, men da kunne jo han ha sovet når vi andre gjorde d. Og sånn gikk ettermiddagen med klaging. Men å lage seg to måltider med karbonade, d orker han??!!! Mens all mating å styr med gutten vår måtte jeg ordne. Var overlykkelig når gutten vår sovnet i går kveld og fant sengen fort. I tolv tiden våkner han og mannen går overraskende nok inn, men med litt skrål gir han opp og sier jeg må fikse. Himmel !

Vi legger oss på gjesterommet og han sovnet godt, halv fem startet dagen og halv seks to vi m oss mat i sengen. Halv syv sier jeg at nå kan du vekke pappa, løper glad inn og sier han vil se Elias på tv. Roper in og lurer på om mannen hører etter, jada... Men du våknet jo ikke før halv seks så da kan jo du stå opp.....!!!!! Jeg bare smeller igjen døra og går inn på stua og koser meg m verdens beste gutt :)

Men jeg er veldig sliten nå..........,,,

Anonym poster: 8337e97f81d58bfd7bdacdc4b8fd70c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen har da mannesyka må du forstå!:-P men nei, jeg synes ikke du er hårsår. hadde det vært meg, hadde jeg trumpfa igjennom at han skulle stå opp uansett hvor trett han er. det tar lenger tid for deg å bli frisk hvis du ikke får tilstrekkelig med hvile.

God bedring:-)

Anonym poster: 0d3cfc3830f77d6d7d30eeb365456e57

Skrevet

Fatter ikke hva det er med enkelt menn. Er detmulig å være så egoistisk? Men, du må prate med han.. Snakk på en rolig måte, forklar han hvorfor du trenger at han hjelper til i huset.. Hadde du vært frisk og hatt en god natt søvn, så hadde det vært annerledes, med du var også syk! Da avlaster og hjelper man hverandre..

Hvordan er ham ellers da?

Skrevet

Mannen min var også sånn før, han fikk aldri slippe unna. Jeg ble rasende på ham hver gang. Etter en stund har han endelig skjerpet seg, mens det var mest fordi han var redd for å miste meg.

Jeg takler ikke sånne menn! Hjemme skal alle hjelpe til, uansett! Synes du må gi en tydelig beskjed til mannen din, dette er ikke rettferdig for deg!

Evt får du være barnslig og gjøre akkurat som ham.

Anonym poster: a4c8298b81b3444840c34f5842440bb3

Skrevet

Fatter ikke hva det er med enkelt menn. Er detmulig å være så egoistisk? Men, du må prate med han.. Snakk på en rolig måte, forklar han hvorfor du trenger at han hjelper til i huset.. Hadde du vært frisk og hatt en god natt søvn, så hadde det vært annerledes, med du var også syk! Da avlaster og hjelper man hverandre..

Hvordan er ham ellers da?

Her i huset "hjelper ikke mannen til", han tar sin del av husarbeidet... :P

Men skjønner hva du mener :)

Gubben var forkjøla forrige uke, men skulle tro stakkaren lå for døden.

Heldigvis fort oppe og gikk igjen når det verste var over.

Skrevet

Fytti grisen jeg hadde blitt forbanna på samboeren min om han hadde oppført seg slik!!

Du er ikke hårsår nei, han oppfører seg et barn.

Skrevet

Ikkje hårsår, men litt for tålmodig med sutrete gubbe.

Skrevet

Fatter ikke hvordan det kan gå så langt, mannen min hadde fått et ballespark for evig lenge siden.

Nytter ikke å gi en bortskjemt mammagutt av en mann lillefingeren, da krever han både hånda og armen i samme slengen. Du må sette ned foten og fortelle hvor skapet skal stå og hvordan familiedynamikken skal være mye tidligere. Denne mannen er helt klart vant til å bare tenke på seg selv, det er en så inngrodd vane i han at han ser det ikke selv engang.

Du er hverken hårsår eller storforlangende, men du har tatt over der mammaen til denne mannen slapp, han er bortskjemt til tusen fordi du ikke har stilt krav til han i det hele tatt.

Når man blir sammen med slike menn må de oppdras eller kastes på dør, finnes ikke noe annet alternativ.

For å være ærlig skjønner jeg ikke hvordan slike menn klarer å finne seg dame i det hele tatt, hva ser dere i disse egoistene?

Anonym poster: 998248f59d28bd679ce32c956bfcc4ad

Skrevet

Har vi samme mann hi?

Anonym poster: e7f2f22de7e328c95c7b50eef0f01cd4

Skrevet

Oi. Tror jeg hadde blitt skikkelig forbanna på mannen min hadde han oppført seg slik.

Han skulle fått sett en vulkan midt i utbrudd da gitt.

Be mannen din ta seg sammen og vise hensyn. Makan !

Gjest Julemusa83
Skrevet

Som ei over her skjønner jeg ikke hva det er med sånne menn.

Men skjønner heler ikke damer som lar mannen slippe unna med sånt.

Skal sies at i dette huset er det jeg som blir dårligs ved influensa.

Skjelver og har feberfntasier på 38. Men når omgangssyka kommer er mannen skutt selv om han takler feber bedre så det byttes litt roller etter hva som er i hus.

Skrevet

Du får sende en klage til svigerforeldrene dine, de har visst gjort en dårlig jobb med oppdragelsen hans. Du får høre om det går på garantien, at de kan ta han inn for reperasjon. Viss ikke får du nesten bytte han ut i en modell som fungerer.

Skrevet

Dette hadde jeg ikke funnet meg i! Kjenner jeg blir provosert her jeg sitter! Omgangssyken er noe av det verste jeg vet, og da hadde jeg bare KREVD at mannen gjorde sitt. Gått og lagt meg og låst døren, si at nå er det din tur.

Skrevet

Du får sende en klage til svigerforeldrene dine, de har visst gjort en dårlig jobb med oppdragelsen hans. Du får høre om det går på garantien, at de kan ta han inn for reperasjon. Viss ikke får du nesten bytte han ut i en modell som fungerer.

ååå som jeg digger deg !! Du er bare så kul noen ganger. Hehehe. :-) ler høyt her. Tenk om detta hadde gått da?
Skrevet

Nei, du er ikke hårsår! Dette hadde jeg aldri funnet meg i. Greit nok den første dagen da han var syk, men da du ble syk og han følte seg bedre må han jo skjønne at da er det han som skal ta over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...