Studine mevik Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Da ønsker jeg omgangssyken velkommen med en hatefull klem. Gulljenta har nå driti og spydd ut alt som får plass i den lille magen. Håper storegutt slipper unna for denne gang. Jeg tar nå imot veddemål på om jeg er syk på mandag når jeg skal ha eksamen eller om jeg blir syk etter eksamen, eller holder meg frisk
frk Nilsen Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Æsj, god bedring! Omgangsyken er noe herk!
Gjest cunning stunts Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Å nei, stakkars stakkars dere! Med litt langsom spredning vil dere akkurat rekke å ha sjuke folk i huset helt til romjula er over, gratulerer med å være julens pesthus.
Studine mevik Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2012 Lillegull var helt fin hele fredagen og hele dagen i dag og så skulle vi jaggu kaste opp en real dose nå i natt. Det er festlig å vaske spy midt på natta. Siden vi ikke har noen planer i jula så er det ingen krise om vi blir julens pesthus, men hadde jo vært deilig å slippe det.
Gjest cunning stunts Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Ingen skal være oppe klokka tre, bare de som er på morsomt nachspiel. Spytørking om natta er bare så trist... fortsatt god bedring.
mandel i grøten Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Symp det starter alt for ofte om natten.. Det eneste som gjør det bedre er organisering. Ha alltid egen bøtte klar med det du trenger, klor, hansker, tørkepapir og poser, samt kladder til å dekke madrass/pute med. Det letter iallefall, om du slipper å romstere rundt i halvsøvne og panikk. God bedring!
Mama Christmas Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Stakkars dere, masse symp sendes! Håper resten av dere slipper unna, og at du får tatt eksamen uten problemer. Rådet til mandelen var ikke dumt, det skal jeg jammen sørge for at vi har stående på vent her også, man vet jo aldri når skiten dukker opp. Her klarer ikke mannen å bestemme seg for om han blir sjuk eller ikke, går bare rundt og er vanvittig kvalm og uttafor, uten at det skjer noe mer.
Anne-B. Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Huff, stakkars dere. Håper det går over, god bedring!
mandel i grøten Skrevet 9. desember 2012 #10 Skrevet 9. desember 2012 Vi kan da altså ikke skilte med omgangsyke(skjønt hele bhg har visst, så det kommer nok) derimot har vi oppdaget lus, bare for å sette en ekstra spiss på søndagskosen. YUM::
Gjest cunning stunts Skrevet 9. desember 2012 #11 Skrevet 9. desember 2012 Vi kan da altså ikke skilte med omgangsyke(skjønt hele bhg har visst, så det kommer nok) derimot har vi oppdaget lus, bare for å sette en ekstra spiss på søndagskosen. YUM:: Uff nei! Stinkende lusemiddel og kløfølelse - uæh, håper dere blir kvitt fort, hvor mange av dere har dem?
mandel i grøten Skrevet 9. desember 2012 #12 Skrevet 9. desember 2012 Bare en bror, og bare en eneste lus og to egg oppdaget. Og heldigvis søndagsåpne butikker i dag! Ringte bestekompisens mamma for å si fra og fikk bare, Åh ja det hadde vi for tre uker siden, ja.. Kunne vel ha sagt fra, tenkte jeg... Han kan ikke ha hatt lenge, for jeg sjekker hver uke. Ja ja. Så får vi gjort det også. Med fire barn som har vært eller er i skole/bhg er det vel egentlig godt gjort at vi ikke har hatt før!
Gjest cunning stunts Skrevet 9. desember 2012 #13 Skrevet 9. desember 2012 Her var det begge oss jentene som fikk det... å finne lus på ungen er én ting, men å finne på seg sjøl er bare hinsides motbydelig. Og ok, det er greit at det går fint å bli kvitt det, osv, men følelsen er forbanna ugrei.
Gjest Ziva Skrevet 9. desember 2012 #14 Skrevet 9. desember 2012 Heller omgangsyke enn lus. Da hadde det blitt jevnt 3mm's klipp på alle 3 i huset. Får helt dilla av sånne småkryp.
Iiiiik Skrevet 9. desember 2012 #15 Skrevet 9. desember 2012 Her spydde minstejenta fredag ettermiddag og jeg så for meg resten av tiden frem til jul. Vasking, vasking, vasking. Så var hun bare syk i en halvtime og ingen av oss andre kjenner antydning, så da tillater jeg meg å krysse fingrene. Midtimellomguttens klassetrinn er stadig besøkt av lus. Kommer mail tilnærmet ukentlig med beskjed om at det fortsatt er lus på andretrinn. Har ikke funnet noe hjemme her, men eldstemann hadde for to-tre år siden.
mandel i grøten Skrevet 9. desember 2012 #16 Skrevet 9. desember 2012 Det gjør meg egentlig ingenting, har jeg funnet ut. Ikke lukter middelet, og jeg har etter intens greing og vask kun funnet to stk, nå døde som...ja...fluer? Er som oftest oppe i verre greier hver eneste dag på jobb, då dette er peanøtter:-) Oppkast er myye verre!
Studine mevik Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #17 Skrevet 9. desember 2012 Ingen skal være oppe klokka tre, bare de som er på morsomt nachspiel. Spytørking om natta er bare så trist... fortsatt god bedring. Nå hadde vi riktignok ikke lagt oss ennå. Grunn nr 2 til å være våken om natta er mye bedre enn nachspiel;D
Mielana Skrevet 9. desember 2012 #18 Skrevet 9. desember 2012 Her var det begge oss jentene som fikk det... å finne lus på ungen er én ting, men å finne på seg sjøl er bare hinsides motbydelig. Og ok, det er greit at det går fint å bli kvitt det, osv, men følelsen er forbanna ugrei. Iiiiiiik, jentelus...!
Gjest jule-Juliea Skrevet 10. desember 2012 #19 Skrevet 10. desember 2012 Er du frisk? At du eksamen? Spyr du? Hva skjer? Lykke til med eksamen i matte vel? Dette nailer du! Ta med spypose og bleie og la det stå til! Dobbel lykkeønskning!
Studine mevik Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #20 Skrevet 14. desember 2012 Er foreløpig frisk og hadde siste eksamen idag
Gjest cunning stunts Skrevet 14. desember 2012 #21 Skrevet 14. desember 2012 Er foreløpig frisk og hadde siste eksamen idag Flott! Hvordan gikk det?
Studine mevik Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #22 Skrevet 18. desember 2012 Tja, hvordan det gikk? Sånn midt på treet kanskje, men finner jeg først ut når sensuren er klar. Ikke min beste prestasjon akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå