Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 7. desember 2012 #26 Skrevet 7. desember 2012 Dette var trist å lese, at dere tok tråden slik.. :/ Som det står skrevet i innlegget, flaskene sto i boden..De har vært der lenge, sikkert ett år! Boden er stappfull av ting, og vi visste ikke om de,før guttungen skulle ha skiene sine. Da så vi de.. Anonym poster: cab6683c2cc8fb935f54fd42748cad23 Det er akkurat sånn vi gjør det hi. Skulle gjerne bidratt med noen kr men avventer selv lønn i neste uke. Kan eventuelt hjelpe deg med et gavekort på f.eks Kiwi eller meny eller noe uti neste uke? Men da må du nesten sende meg en pm (Regner med du ikke venter penger på banken )
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #27 Skrevet 8. desember 2012 Fin tanke synd det blir vridd til en helt annen diskusjon her! Jeg er med på å snu tilbake til rett spor Kunne tenkt meg å bli med på denne også jeg, men litt vanskeligere å gjennomføre. (Ikke så glad i å sende gavekort, men å kjøpe maten/varen). Vet ikke om den jeg skulle kjøpt til ville møtt meg og handlet til han/hun.... Det er jo en terskel å gå over??? Og mye mat å sende i posten, og holdbarheten.... ? Hvor bor du hen da? Om dere skriver hvor dere bor - vil det kanskje være lettere gjennomførbart - for dere som ikke vil sende gavekort for da kan de som vil ta kontakt om de tør og om de bor i nærheten... Anonym poster: cab6683c2cc8fb935f54fd42748cad23
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #28 Skrevet 8. desember 2012 Huff, dere kunne likesågodt ha hengt dere oppi at guttungen deres har SKI, ja for da trenger de jo ikke hjelp eller?? Anonym poster: 2a1c0d153047c000886bbfdbc51da9cf
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #29 Skrevet 8. desember 2012 Huff, dere kunne likesågodt ha hengt dere oppi at guttungen deres har SKI, ja for da trenger de jo ikke hjelp eller?? Anonym poster: 2a1c0d153047c000886bbfdbc51da9cf Det er litt forskjell på flasker og ski. Skiene kan gutten feks ha fått fra besteforelde eller lignende, og det ville vært ganske fælt om foreldrene hadde solgt dem. Anonym poster: 39d325f8369ec35aac755ad806c740d6
Elsker livet Skrevet 8. desember 2012 #30 Skrevet 8. desember 2012 Vær snille da... Hun skriver samboer fant flaskene i boden. Jeg kjenner flere som setter poser med flasker i en bod, og lar de stå til det er så mange at det må tas. Slike mennesker kan også oppleve st uforutsette hendelser tar knekken på sparekonto og alt som heter økonomi i mange måneder fremover. Det kan sikkert være tilfelle her. Å gjette på noe annet, virker litt dømmende og kræsjer veldig med nestekjærligheten i den andre tråden. Vi panter flasker sikkert en gang i året. Da er det mange sekker å ta av. Panter ikke før vi må pga. det tar opp for mye plass. VI drikker mye farris her i huset. Hadde 19 sekker og 2 kasser sist vi pantet. Burde nok ta meg sammen og pante oftere, men det skylder på at det er begrenset hva jeg får med meg i bilen i og med at vi bruker de to bakerste setene til daglig.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #31 Skrevet 8. desember 2012 Utrolig dumt og trist at man henger seg opp i ting. Samtidig forstår jeg! For det kan virke misvisende. Jeg har tatt kontakt med en hyggelig dame som skal hjelpe til med å handle inn for oss. Er takknemlig for det, men gud så flaut det er å spørre... Å ikke ha penger til gaver er en ting - å ikke ha penger til mat er en annen. Da synker man virkelig ned i gropen!!! Godt man kan være anonym på anonymforumet, for å si det slikt. Det er ikke en god situasjon, og synd denne tråden ble slik. Intensjonen min var kun å hjelpe og bidra til at andre kan få mat - ikke denne kjipe diskusjonen. Anonym poster: cab6683c2cc8fb935f54fd42748cad23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå