Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Oppdaget i går at jeg plutselig hadde to store blåmerker (blå/brune med lilla utredninger inni). Ett merke på hver arm, på innsiden. Vet at jeg ikke har slått meg eller noe og i dag var det plutselig kommet to til, på høyre armen på utsiden (også dem var brun/blå med lilla utredninger inni). Oppdaget det nå i dusjen. Noen som vet hva det kan komme av? Kan det være stress eller noe slikt? Har hatt en veldig slitsom høst, mye å gjøre, gått og småhanglet hele tiden og vært endel stressa. Er ikke den som "hopper på" alt mulig, om dere skjønner, men akkurat dette var litt rart og ekkelt, siden de er ganske store og har tydelige utredninger. Anonym poster: f9237e40459a6378c6850329746a3964
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Jeg får hele tiden masse blåmerker over hele kroppen jeg, som jeg ikke skjønner åssen jeg har fått. Ikke gjør de vondt eller noe heller.... Jeg får blåmerker bare noen ser hardt på meg har jeg inntrykk av... Men de er borte like fort som de kom , som regel... Jeg veit ikke hva det kan komme av, men jeg sliter med det samme, (gjort i noen år det da) Lurer litt på om jeg kanskje misshandler meg sjøl mens jeg sover eller noe.... hehe...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Jeg får hele tiden masse blåmerker over hele kroppen jeg, som jeg ikke skjønner åssen jeg har fått. Ikke gjør de vondt eller noe heller.... Jeg får blåmerker bare noen ser hardt på meg har jeg inntrykk av... Men de er borte like fort som de kom , som regel... Jeg veit ikke hva det kan komme av, men jeg sliter med det samme, (gjort i noen år det da) Lurer litt på om jeg kanskje misshandler meg sjøl mens jeg sover eller noe.... hehe... Jeg sliter ikke med det. Det er første gang dette skjer så det er ikke normalt hos meg at slike blåflekker bare dukker opp. Derfor undrer jeg meg litt over dette Anonym poster: f9237e40459a6378c6850329746a3964
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Hmmm.... Oki. Ja men tenkte bare å berolige deg med at jeg har fått det i mange år, så ikke noe farlig. Sannsynligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå