Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Jeg er fristet til å kjøpe den nå når det er tilbud, men ... lurer på om noen har erfaringer med den?! Anonym poster: dfdc36779e00b7ce28cbe68076cf7e5f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har den Er du fornøyd med den? Er det god smak på kaffe/te/kakao?... Hvor stor er den? Ruver den på kjøkkenbenken eller gir den et nett inntrykk? Fortell fortell! Hvilken farge har du forresten? Anonym poster: dfdc36779e00b7ce28cbe68076cf7e5f
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Jeg liker den Jeg har sort med grå sider på. Står fint i hjørnet på kjøkkenbenken og ruver ikke mye. Liker kakaoen og teen veldig godt. Kaffen smaker litt så der, men helt ok Og til å ha kjøpt den på tilbud er jeg veldig fornøyd Jeg liker ikke dolce gusto maskina.. Men smak og behag
Mamma_til_2 Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har en slik kjøpte den nå på lefdal er superfornøyd, kaffen er kjempegod, og når du kjøper den så kan du logge deg inn på mytassimo.com el og registrere meskin aså får du gavekort på 150kr i nettbutikken, masse forskjellige drikker Den er og helt auto,atisk så du bare putter kapselen inn og trykker på knappen så leser maskina på strekkoden hvor mye vann som skal være i Kann absolutt annbefale den
weihnachtmarkblomstre Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 [quote name=Bjelleklang ' timestamp='1354872938' post='144808885] Jeg har en slik kjøpte den nå på lefdal er superfornøyd, kaffen er kjempegod, og når du kjøper den så kan du logge deg inn på mytassimo.com el og registrere meskin aså får du gavekort på 150kr i nettbutikken, masse forskjellige drikker Den er og helt auto,atisk så du bare putter kapselen inn og trykker på knappen så leser maskina på strekkoden hvor mye vann som skal være i Kann absolutt annbefale den Takk for tips! Jeg har akkurat bestilt en til mannen. Om mulig en annen modell en T20?... Nu vel, håper det blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå