Gå til innhold

har dere noen kjendiser som venner på facebook? mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treffes dere ofte? Hvor møtte deres eventuelt denne/disse? Og har du lyst å avsløre hvem? :)

Har selv tatt et par koffer kaffe med Solveig Kloppen og møtte Pia Tjelta via jobb. Er vel ikke akkurat venninner men gode bekjente:)

Anonym poster: be2083de1b2fa4db8c68dee9557e7fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, en del. Alle i jobbsammenheng.

Anonym poster: 1950ef7213ee6a0a1b64f486f8402fa2

Skrevet

Jonas Aslaksen, eller Alaska som han er bedre kjent som. Har jobbet sammen med han, og så er vi fra samme plassen. Bortsett fra han tror jeg lista mi er rimelig kjendisfri.

Gjest Julia1984
Skrevet

Jonas Aslaksen, eller Alaska som han er bedre kjent som. Har jobbet sammen med han, og så er vi fra samme plassen. Bortsett fra han tror jeg lista mi er rimelig kjendisfri.

Jonas hvem??

Skrevet

Nja, noen e-kjendiser vel. to fra paradise hotell. en frøken norge finalist. en som er mannlig modell og spilt i et par reklamer. en forfatter med bok som er lett å få tak i i bokhandel. en modell som har gjort det veldig bra i utlandet men er ikke så kjent i norge, men har vært på flere blad-forsiden.

En idol finalist.

fleste har jeg gått på skole med og et par av de er ganske nær familie

Anonym poster: 852ed01d3d8a4cb46b2fc5547f0b4922

Skrevet

Jonas hvem??

google?

Skrevet

Didrik Solli Tangen (Familie)

Anette-Marie Antonsen (bekjent via skole)

Synne Bolstad og Morten Emil- Farmendeltakere i fjor (Bekjent via familie)

Marion Ravn- Gått i samme klasse

Har hatt kontakt med en del andre kjendiser også via venner, men legger ikke til gud og enhver mann på facebook.

Velger å holde meg anonym denne gangen, så jeg ikke blir grilla :P

Anonym poster: 31fe57583eb6085dde363bb884fbbf77

Skrevet

Jonas hvem??

Jonas Alaska som i sangmakker til mikael paskalev, som igjen hadde den mer eller mindre kjente it-sangen i sommer: "I spy"

Anonym poster: 847b4b9061cbf390e73c2360986f6ebe

Skrevet

Absolutt ingen kjendiser på FB, ikke engang E-kjendiser. :-P

Anonym poster: bfc589e8c590554b2d505cab3ba41139

Skrevet

Har et par, men ser ingen grunn til å avsløre hvem de er. Den ene personen er jeg i nær familie med og den andre er en jeg har vært veldig glad i og nesten i et forhold med, men endte opp som gode venner i steden for.

Anonym poster: 661a091d595dffd1811e73b9db967693

Skrevet

Ingen kjendiser på min facebook. Kjenner flere kjendiser, men holder kontakt med de på andre måter enn på facebook. Har hytte der mange kjendiser også har hytte, så kjenner endel kjendiser store og litt mindre.

Anonym poster: 365d66a25c4482a7a05accaed86a9b7b

Skrevet

Har tre kjendiser på fb. Èn er en barndomsvenninne, èn er en gammel nabo, og èn er en tidligere kollega. Har lite eller ingenting å gjøre med dem nå, men jeg sletter dem ikke da jeg synes det er artig å følge med på hva de driver med og skriver om.. ;-)

Anonym poster: 8861d306090a00efa69a885bccac7ebf

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Treffes dere ofte? Hvor møtte deres eventuelt denne/disse? Og har du lyst å avsløre hvem? smile.png

Har selv tatt et par koffer kaffe med Solveig Kloppen og møtte Pia Tjelta via jobb. Er vel ikke akkurat venninner men gode bekjente:)

Anonym poster: be2083de1b2fa4db8c68dee9557e7fe7

Nja ikke mange, men noen. Møtte de via venner eller på byen.

Skrevet

Hans-Kristian fra the flying culinary circus.

Sønnen til en kompis, og lager steikje god mat*sikle sikle*

Skrevet

Nei. Men hadde jeg hatt det hadde jeg ikke lagt ut navnene deres noen plass.

Anonym poster: 81a03e3d6ca072817bbf16041ca70547

Skrevet

Har en ung mann som var med i "So you think you can dance" :) Gikk på barne/ungdomsskole med han!

Anonym poster: ea6e98183e37700075bb429ede70387e

Skrevet

Noen få. 2 stand up komikere, 1 skuespiller og en musiker. Ingen A-kjendiser noen av de. :)

Skrevet

Har Claudia Bull på vin venneliste (modell) Henger i samme vennegjeng og er ofte på fest sammen.

Anonym poster: d729edc93418c1c753f23425cf0e3caa

Skrevet

Ryan, Shane og Kane Sheckler, bl.a. Ryan er skater fra USA, hatt egen serie på MTV og vunnet x-games noen ganger. Kjenner via via..

Pluss Samuel Massie, Christian Foss og Rune Olsgård fra Berserk-ekspedisjonene til Jarle Andhøy.

Og et par medlemmer i Australsk band som bare er kjente der nede.

Ikke veldig kjente folk, mao..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kun lokal kjendis :-p Er søskenbarnet mitt. Også ei kunstner som starter å nå ganske høyt innen kunstens verden nå, hun har vært kurslederen min og en mentor :)

Skrevet

En håndfull C-kjendiser innenfor musikk. Folk jeg har sunget med i ungdommen, og som har gitt ut noen plater siden. Og en Amerikansk forfatter og foredragsholder som ingen her kjenner til. :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeps, broren min og noen venner jeg kjenner gjennom han. Broren min treffer jeg når han har tid :-)

Skrevet

Har en diktforfatter i vennelista, hun har nylig debutert. Veldig flink dame! Men neppe særlig kjent enda. Har noen musikere som har jobbet sammen med kjente folk i vennelista, en er bl.a. gitarist som har spilt sammen med Mari Boine mange ganger.

Skrevet

Jeps, broren min og noen venner jeg kjenner gjennom han. Broren min treffer jeg når han har tid :-)

Ja, for nå ble jeg ikke nysgjerrig i DET HELE TATT på hvem broren din er :D!

Søkke ta, altså ;)!

Anonym poster: 015cf0483c50a6d043dfb4e057f3c5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...