Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Vi har kranglet litt i det siste og han har vært hos en kompis de siste nettene. Kom hjem i dag en tur for å snakke. Han forteller at han vil skilles, han har ingen grunn til å prøve lengre. Vi har slitt et par år, men det har vært veldig av og på. Vi har små barn sammen, og jeg vet det tærer mye på et forhold. Har bestandig tenkt at det vil ordne seg og at vi vil holde sammen. Sitter her og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Kjøpt oss hus som vi overtar om ikke så lenge. Ingen av oss har økonomi til å betjene lånet alene. Føler alt raser sammen! Må bare få det ut... Anonym poster: c719f1396dc5ec028cfba494990dd75a
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Uff...men hvis dere ikke har forsøkt forskjellige løsninger, synes jeg han e urettferdig. Enten gir han deg en real sjanse til å få liv i forholdet igjen, eller så er han fryktelig urettferdig mot barna sine, som må oppleve dette...har ikke så mye annet lurt å komme med stor klem!
Gjest yrild Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Få tatt en krisesamtale på familievernskontoret! Helt enig med hun over her at det er urettferdig av ham mot barna å gi opp uten å ha prøvd å løse opp i knutene...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Vet akkurat hvordan du har det. Har opplevd det samme i høst! Uheldigvis for meg og barne er mannen veldig sta. Har han bestemt seg så har han bestemt seg. Jeg har snakket så mye med han, og forsøkt å forklare hvorfor jeg synes det er tullete å gi opp et forhold uten å prøve, men han hørte ikke. Vil bare gi deg en klem og si at jeg forstår hvordan du har det. Få han med deg på familievernkontoret fortest mulig!! Anonym poster: 4745a165855aace03415aa4aa6419e1b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Jeg synes ikke det er urettferdig av ham, men har veldig vondt av deg. Om det har gått for langt for ham så skjønner jeg godt at han ikke er interessert i noe megling. Særlig om det nå har gått flere år med dårlig forhold. Ser du skriver dere krangler litt og han har sovet borte de siste dagene - det er vel ikke "litt" krangling dersom det er så ille at dere ikke engang vil sove sammen? Vil uansett tro det er bedre for barna å ha skilte foreldre, enn foreldre som krangler slik at de ikke orker trynet på hverandre. Anonym poster: ac83db84ff7dfeaa51d1bc8304d3da99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå