Gå til innhold

blodtilblandet slim, og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9+5 og har hatt 2 bittesmå blødninger tidligere. Eller, på papiret. ikke blod-blod, men rosa utflod. Dette kom i forbindelse med hard avføring (skrev om det her da). Nå når jeg tørket meg var det slim på papiret som var nesten grått?? Og litt "blod", samme som jeg har siste dagen av mensen.... Er det farlig så lenge det ikke er friskt blod? Har ikke opplevd dette før så er veldig bekymret....

Anonym poster: 64f393aeca82a85c6cca051cd2d004d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil egentlig ikke svare på denne tråden for da blir du mest sannsynlig redd og nervøs.

Men min abort startet akkurat sann du beskriver. Først litt rosa utflod, deretter litt "gammelt blod". Jeg små "spottet" i flere dager før det kom friskt blod.

Husk at for de fleste ender det ikke slik som det gjorde for meg, men jeg ville kontaktet lege viss jeg var deg imorgen...

Lykke til!

Anonym poster: 5df0f958c888767342180dfe05df5279

Skrevet

Jeg hadde akkurat det samme med nr 1, rundt uke 9-10, men det utviklet seg ikke på noen måte. :) De kunne se på ul i uke 17 at jeg hadde hatt en blødning ett sted bak morkaka, men det var helt ufarlig. :)

Skrevet

Jeg vil egentlig ikke svare på denne tråden for da blir du mest sannsynlig redd og nervøs.

Men min abort startet akkurat sann du beskriver. Først litt rosa utflod, deretter litt "gammelt blod". Jeg små "spottet" i flere dager før det kom friskt blod.

Husk at for de fleste ender det ikke slik som det gjorde for meg, men jeg ville kontaktet lege viss jeg var deg imorgen...

Lykke til!

Anonym poster: 5df0f958c888767342180dfe05df5279

Det går veldig bra, jeg tåler det:) første gang var i uke 7, så en gang i uke 8 og nå 9.... Nå var det ingenting igjen. om det er en abort i vente så tar det hvertfall veldig lang tid! Det er ikke over tid iløpet av dagen, det er en gang liksom.... Skjønner ikke det her:)

Anonym poster: 8839b3038c197b0b3f26f9010c5891c2

Skrevet

Hadde slike ørsmå blødninger innimellom med dager og uker i mellom i starten. Uke 12 hadde jeg en litt større blødning, og hver eneste dag fram til uke 19 blødde jeg fra da. Stort sett miniblødninger, men også en styrtblødning som fikk meg innlagt på sykehus i uke 15. Den store blødningen var over på få dager. Fikk vite at det sannsynligvis var en abort, men barnet lever i beste velgående. Ingen fant noen grunn til at jeg skulle blø, så det får jeg nok aldri vite.

Anonym poster: 82e0bf45cdbd4ebd9f7111d75df05141

Skrevet

Hadde slike ørsmå blødninger innimellom med dager og uker i mellom i starten. Uke 12 hadde jeg en litt større blødning, og hver eneste dag fram til uke 19 blødde jeg fra da. Stort sett miniblødninger, men også en styrtblødning som fikk meg innlagt på sykehus i uke 15. Den store blødningen var over på få dager. Fikk vite at det sannsynligvis var en abort, men barnet lever i beste velgående. Ingen fant noen grunn til at jeg skulle blø, så det får jeg nok aldri vite.

Anonym poster: 82e0bf45cdbd4ebd9f7111d75df05141

Jøss, så rart. Ja ja, får bare vente å se. Lite jeg får gjort med det om det skulle være en abort.

Anonym poster: 8839b3038c197b0b3f26f9010c5891c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...