Gå til innhold

Har lyst på ny vinterjakke, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg lurer på kva jakke eg skal velje.

Eg bruker størrelse 46, så det er nok ikkje alle typer jakker som passar for meg.

Nokon som har tips?

Anonym poster: efc2489b7dabca365535543a69432bad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg Didrikson parkas, den er kjempefin og god. Lang jakke, med kjempefin hette. knallgod, hadde den hos sportmann men kunne dessverre ikke finne den igjen der nå :(

Anonym poster: 4548f1caa2a8e6ded9d26739cb093d87

Skrevet

Jeg har kjøpt en Bergans dun parkas som ikke ser ut som en dunjakke, men er vann og vindtett, og den er skikkelig god og varm. Har aldri opplevd å ikke fryse ute i 7-8-9 minusgrader før, så er virkelig fornøyd med den :)

Den er litt dyr da. Jeg er str. 40-42 og har str. M i jakken, den er helst litt stor for meg også.

Skrevet

Jeg har også god erfaring med bergans dunjakke. Kjempe myk, deilig og varm :) om ikke damemodellen er stor nok i str siden du er str 46, gjør det jo ingen verdens ting å kjøpe herremodellen :) håper du finner en jakke du blir fornøyd med!! :)

Anonym poster: 9a548b94e68ff0b7a74bfb808654822c

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Skal undersøke dei to.

Skrevet

Fjällräven Nuuk parka <3

Den koster litt, men er verdt hver krone, som en varm dyne som gir deg en klem. I dag er det 11 minus i Oslo og jeg har hatt på meg parkasen kun med en tynn bomullsgenser og en tynn bomullscardigan over, god og varm.

Jeg har i L og er str 42, var 44 når jeg kjøpte den, god plass i den. Så XL er sikkert perfekt for deg!

Skrevet

Takk for tips! :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en Bergans dun parkas som ikke ser ut som en dunjakke, men er vann og vindtett, og den er skikkelig god og varm. Har aldri opplevd å ikke fryse ute i 7-8-9 minusgrader før, så er virkelig fornøyd med den :)

Den er litt dyr da. Jeg er str. 40-42 og har str. M i jakken, den er helst litt stor for meg også.

Høres ut som en slik jeg er på utkikk etter. Har du link eller navn på denne? Eller heter den bare Bergans dun parkas?

Anonym poster: 3d82305aa042fcb8265282e660533454

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...