Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 En venninne av meg sa til meg at når man gikk gravid eller hadde fått barn var det ikke lov til å klage, iallefall ikke på fb. Sånn var det å få barn, man skulle ikke bli sliten. Taklet man det ikke og følte man måtte klage så var man ikke klar. Nå har hun fått baby selv og var mye plaget i svangerskapet, hun klagde og klagde på slutten. Ser nå at hun er såååå sliten og lei, at hun savner søvn m.m! Har så lyst til å være like hormonell og skrive til henne som hun gjorde til meg. Men vet hvor sårbar man er den første tida etter fødsel. Håper hun skjønner litt mer nå, at det er ikke bare bare å være forelder. Flere som har hatt venner som har fått seg en aha opplevelse etter fødsel? Anonym poster: 00dde5aeaa488f39331b95cf0e67ffa5
Kliko Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Sånn er søstra mi også. Ingen sympati når jeg gikk gravid / de første mnd som foreldre nei. Men hvem er det som klager heeeele tida nå rett før termin? Hehe Jeg syns forøvrig klaging på facebook er sært. Skjønner ikke helt poenget med å gå å klage til seg litt sympati hele tida. Kan da snakka med de nærmeste i stedenfor?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Mange som ikke ser selv at de sier en ting også gjør de akkurat det samme selv. Hun ble irritert pga jeg var så lei av en sang som er ungens favorittsang og som han vil høre dagen lang. Jeg skrev at det er moro å se at han koser seg, men håper han blir lei den snart. Vet ikke om det går under klaging jeg Anonym poster: 00dde5aeaa488f39331b95cf0e67ffa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå