Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Hei! Er gravid i uke 32, og på jordmor kontroll i dag målte hun sf målet til 27 cm, altså helt nederst på den grønne linja. Har tidligere ligget godt over den røde streken. Jeg ble satt i gang med 1 barnet pga dette, og jm lurte på om jeg ikke hadde vært på vekstkontroll denne gang. Det har jeg ikke, og trodde i såfall jm måtte ordne med det? Uansett, hun sa jeg skulle ringe hvis jeg kjente lite med liv. Hva er normalt? Har ikke tenkt så mye over når jeg kjenner aktivitet, bortsett fra at det er mye på kveld/natt. Jeg skal ikke på kontroll igjen før uke 36, og kjenner det bekymrer meg litt, har jeg grunn til det? Anonym poster: dd1910bb4230089197a6b1a4d36b3f2a
:)novemberbarn:) Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Jeg var aldri stor når jeg var gravid. Når jeg var på kontroll hos legen i uke 36, så var sf målet lavere siden hun målte det sist. Da hadde jeg vært hos jm i mellom. Legen var litt bekymret og jeg fikk ekstra ul på sykehuset. Alt var bra med babyen. Det var mye liv og fin fosterlyd, men litt bekymret blir man jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå