Gå til innhold

Kjønnsvorter!!!!!!!! :@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ fikk viruset av en jeg var sammen med som 16 åring, er nå 22. Hatt utbrudd en gang før.. Nå som jeg ble gravid har jeg fått det igjen, men da få jeg ikke bruke det midle jeg må ha for å få de bort, pga at det er for sterkt! Greit nok. Legen snakket litt rundt og fant en krem jeg kan smøre på de, men da tar det 8 uker før de forsvinner, skal smøres på hver 3 dag. Da jeg kom på apoteket å skulle ta det ut kostet det 720 kr:O går det an? Det sterke midle jeg fikk før kostet 150kr og tok vortene på ei uke!! Da drar jeg heller å fryser de bort for 500kr liksom. Nekter å føde vaginalt med dette!! Sexlivet dabber av også, for jeg lar ikke mannen nedi hos meg med fingre eller tunge!!! Baah, kan jeg få lege til å skrive det ut på blåresept??

Kjenner det får meg til å grue meg til fødselen:( kjipt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At kjønnsvorter popper fram når en er gravid er ikke uvanlig. Flere enn de som selv er klar over det har viruset i seg og får kun utbrudd under svangerskap. Det fordi utbrudd ofte kommer etter store hormonelle forandringer i kroppen.

Som regel er det ikke nødvendig å fjerne disse, de forsvinner som regel av seg selv.

Skrevet

Kjøp solaray sine antioksidanter (kapsler) på boks. Ta disse daglig. Jeg fikk den ene kuren etter den andre av legen husker jeg når jeg hadde det. Var plaga med de i årevis. Men så tok jeg disse pillene daglig i 1,5 mnd, så ramla de av av seg selv helt plutselig. Jeg har trua på det ;)

Uansett så skader det jo ikke.. :)

Anonym poster: 2599363d29118455ebd0d868e7c469ad

Skrevet

Takk, da skal jeg prøve det :P er 25 uker, så stresser med det!! Vil ha de bort til fødsel :) å vil ha deilig sex med samboern igjen :P

Skrevet

Takk, da skal jeg prøve det :P er 25 uker, så stresser med det!! Vil ha de bort til fødsel :) å vil ha deilig sex med samboern igjen :P

Er det slike stikk kapsler?:P

Skrevet

Er det Aldara krem du har fått resept på?

Den fikk jeg av legen da jeg fikk utbrudd av kjønnsvorter da jeg var gravid. De forsvant innen 1-2 uker, og har ikke kommet tilbake.

Anbefaler deg å prøve den! Lykke til:-)

Anonym poster: ea4abb43137c100752035c1c83ab4249

Skrevet

Ja, var vell det den het :) men syns det var fryktelig dyrt!! 720kr er mye penger for oss som akkurat har flyttet inn i ny leilighet:p

Kan jeg be lege skrive det ut på blåresept?

Skrevet

Jeg hadde kjønnsvorter sist jeg var gravid (ber til Gud om at jeg ikke får dem denne gangen), og de stakk ganske langt ut.

Som deg fikk jeg beskjed om at man ikke kunne bruke det vanlige middelet når man er gravid, - så jeg gjorde kort prosess: Klippet de bort!

Og bort ble de, umiddelbart;-) Renset godt med sprit på dem etterpå, og ingen infeksjon eller noe etterpå.

Anonym poster: b4942208cfb4c1545add590657a2f0ef

Skrevet

Kroppen støter de bort etter en liten stund. Så du vil ikke ha de der for alltid :) Det er hormonene i kroppen som gjør at mange for utbrudd når de går gravid.

Skrevet

Ja, var vell det den het :) men syns det var fryktelig dyrt!! 720kr er mye penger for oss som akkurat har flyttet inn i ny leilighet:p

Det var jeg som skrev anonymt om aldara tidligere i kveld.

Har noen pakker med aldara liggende som jeg forhåentligvis ikke får bruk for igjen. Du skal få de i julegave av meg :-) Så hvis du vil sende meg en PM med adressen din så sender jeg dem til deg i morgen:-)

Er alenemor og vet hva det vil si å ha dårlig råd for å si det sånn;-)

Skrevet

Legen kan ikke bare skrive ut ting på blå resept!

Det er bestemt på forhånd hva som kan skrives ut på blå resept;-)

Anonym poster: fd6fcb2bea935ace75b23ef3f75340a3

Skrevet

Det var jeg som skrev anonymt om aldara tidligere i kveld.

Har noen pakker med aldara liggende som jeg forhåentligvis ikke får bruk for igjen. Du skal få de i julegave av meg :-) Så hvis du vil sende meg en PM med adressen din så sender jeg dem til deg i morgen:-)

Er alenemor og vet hva det vil si å ha dårlig råd for å si det sånn;-)

Så snilt :D

Men jeg fikk ikke til å sende deg privat meld:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...