Gå til innhold

Mannen er på julebord....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hello, rødvin, dårlig jenteTV og sjokolade! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Deilig å ha huset for seg selv :)

Her jobber mannen kveldsvakt denne uken, noen må jo sørge for at vi får viktige nyheter (les "kalenderskandalen") døgnet rundt ;) Så jeg koser meg med fullstendig stillhet, saltstenger, nonstop og jentefilmer på Netflix. Herlig!

Gjest peacock
Skrevet

Hehe, mannen sovnet når han skulle legge mini for neste halvannen time siden, så her sitter jeg også og slapper alene i sofaen. Te straks :)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Deilig! Her er mannen en uke hos sønnen, han pendler. Det er litt lenge. Men rekker å savne hverandre!

Så etter 6 timers eksamen der jeg skrev 13(!) sider er jeg fullstendig kake. Spist pizza og nå skal jeg logge meg inn på mannen sin netflix å se jentefilm og kun bruke hodet til pynt resten av kvelden og helgen.

Har ikke rødvin da :( Huff eller sjokkis :( Huff har mensen og allting! Blææh

Gjest peacock
Skrevet

Deilig! Her er mannen en uke hos sønnen, han pendler. Det er litt lenge. Men rekker å savne hverandre!

Så etter 6 timers eksamen der jeg skrev 13(!) sider er jeg fullstendig kake. Spist pizza og nå skal jeg logge meg inn på mannen sin netflix å se jentefilm og kun bruke hodet til pynt resten av kvelden og helgen.

Ferdig med eksamen, Juliea? Her hadde jeg eksamen nr 3 av 5 idag og har nå parket 60 % av pensumbøkene pent i bokhylla :) Deilig! Snart jul, vettu! Fortjent med en frikveld i hvert fall idag :)

Skrevet

Her er mannen sjuk, og etter en begravelse i dag var vi ganske utlada alle mann. Så gubben sover, og jeg sitter med beina på bordet, en god kopp te, og ser på schrödringers katt av alle ting. Fascinerende program om tenåringer, som virkelig alle foreldre burde se. Forhåpentligvis vil det en dag hjelpe meg til å forstå hvorfor junior kan bli et helvete å ha i hus. I det minste har det hjulpet meg å forstå hva som gikk galt i mitt hode da jeg var 15 til sånn ca 23. Aldri så galt at det ikke er godt for noe ;)

I tillegg bakte jeg brownies i går, som jeg klarte å glemme og ta med meg i begravelsen i dag. Kanskje like greit, siden de ble for lite stekt, men de er perfekt til å sitte og grave ut av forma med skje og spise som en kald, seig sjokoladefondant. MMmmmmmmmhhh...

Skrevet

Pokker, hvorfor måtte jeg skrive total stillhet!

Rett etter at jeg skrev det har minstemann vært våken x-antall ganger. Så nå hadde det faktisk vært greit å hatt mannen hjemme, sånn at jeg kunne sett ferdig filmen min ;)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Ferdig med eksamen, Juliea? Her hadde jeg eksamen nr 3 av 5 idag og har nå parket 60 % av pensumbøkene pent i bokhylla :) Deilig! Snart jul, vettu! Fortjent med en frikveld i hvert fall idag :)

SNART ferdig! Det var eksamen 6 av 7 i dag. Har neste og siste den 12. Takk GUD! etter det blir det ferie. SÅ jobb og muligens en utdanning om 20 år om jeg orker. Jeg passer så mye bedre til å jobbe enn til å studere. Jeg får så frynsete nerver...

Lykke til du er så flink! Vi er flinke =)

Skrevet
Deilig! Her er mannen en uke hos sønnen, han pendler. Det er litt lenge. Men rekker å savne hverandre! Så etter 6 timers eksamen der jeg skrev 13(!) sider er jeg fullstendig kake. Spist pizza og nå skal jeg logge meg inn på mannen sin netflix å se jentefilm og kun bruke hodet til pynt resten av kvelden og helgen. Har ikke rødvin da :( Huff eller sjokkis :( Huff har mensen og allting! Blææh

Gratulerer med vel overstått eksamen! 13 sider er knallbra :)

Sympati for manglende vin, sjokolade og mens - noe dritt! Kjøp deg vin i morgen!

Her har mannen koblet netflix via Ipad, PS3 og TV, og det skjønner jo jeg alt om.... Jeg er dessverre ikke nerden i huset.

Men man kan jo alltids prøve, eneste film på TV er 2012 og jeg gidder ikke halv-scifi domedagsprofeti.

Har fått med med 2 episoder av masterchef i dag da :) (den australske) Akkurat der er jeg nerden....

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Begravelse? Huff da Mentha, kondolerer!

Her søkte jeg på kjærlighetsfilm på netflix og endte opp med tidenes jævligste, men så fantastiske film Beyond Borders!

Dødsbra, men gråt som en foss hele filmen, men den handler om veldedighet så den motiverte meg sterkt og jeg vil virkelig anbefale dere den filmen! Men ikke på tom mage og heller ikke om dere er i en sårbar fase.

Sover poden nå da Kira?

Gjest jule-Juliea
Skrevet
Deilig! Her er mannen en uke hos sønnen, han pendler. Det er litt lenge. Men rekker å savne hverandre! Så etter 6 timers eksamen der jeg skrev 13(!) sider er jeg fullstendig kake. Spist pizza og nå skal jeg logge meg inn på mannen sin netflix å se jentefilm og kun bruke hodet til pynt resten av kvelden og helgen. Har ikke rødvin da :( Huff eller sjokkis :( Huff har mensen og allting! Blææh

Gratulerer med vel overstått eksamen! 13 sider er knallbra :)

Sympati for manglende vin, sjokolade og mens - noe dritt! Kjøp deg vin i morgen!

Her har mannen koblet netflix via Ipad, PS3 og TV, og det skjønner jo jeg alt om.... Jeg er dessverre ikke nerden i huset.

Men man kan jo alltids prøve, eneste film på TV er 2012 og jeg gidder ikke halv-scifi domedagsprofeti.

Har fått med med 2 episoder av masterchef i dag da :) (den australske) Akkurat der er jeg nerden....

ELSKER masterchef! Men ikke om jeg er sulten da er det et hat/elsk forhold mer!

Ja skal jøpe meg en flaske rødvin i morgen å drikke bort menssmertene :) Du får kose deg masse!

Skrevet

Sove nei, ikke i kveld. I tillegg klarte han å vekke storesøster også. Er det lov til å glede seg til barna blir litt større? ;)

Skrevet

Sove nei, ikke i kveld. I tillegg klarte han å vekke storesøster også. Er det lov til å glede seg til barna blir litt større? ;)

Ja det er lov!!! :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Ja, men det er ikke noe vits i. Det bare setter i system at (ukedag) man løper brølende inn på ungens rom klokka to om natta fordi man ser under døra at noen ligger og ser Dexter i stedet for å sove, eller (helg) man holder seg våken til syke tider for å være sikker på at noen kommer hjem, evt hente dem i to-tretida. Ingen av delene fremmer annet enn flatt og grått hår, rynker og kort lunte.
Skrevet
Ja, men det er ikke noe vits i. Det bare setter i system at (ukedag) man løper brølende inn på ungens rom klokka to om natta fordi man ser under døra at noen ligger og ser Dexter i stedet for å sove, eller (helg) man holder seg våken til syke tider for å være sikker på at noen kommer hjem, evt hente dem i to-tretida. Ingen av delene fremmer annet enn flatt og grått hår, rynker og kort lunte.

Oi, ettersom jeg allerede har flatt og grått hår, noen rynker og kort lunte så lurer jeg veldig på hvordan jeg ser ut når jeg får tenåringer!

Kjenner at større unger også blir en prøvelse, husker litt for godt hvordan jeg selv var. Men så lenge de oppfører seg bedre enn moren sin, så skal jeg ikke klage.

Hver alder, hver sin sjarm....eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...