Gå til innhold

hva kjøpe i julegave til 2 åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 2 år,aner ikke hva vi skal kjøpe til henne. hun leker mye med dukker og har masse der,så trenger ikke mer av sånt. duplo har hun noe,mn leker ikke mye med det. ellers har hun jo andre leker pluss det storesøster har og. klær har hun mye av.

Noen tips?

Takk på forhånd :)

Anonym poster: 4b29ce390417cb24c58d53525d537a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akebrett? ski? Klær?

Her gir vi vinterdress til 2åringen. Han har alt av leker og litt til, så da ble det en grei gave. :P

Anonym poster: a9934064bb8be852ef1ccb085f9da4ef

Skrevet

Vi har kjøpt akebrett og Fantorangen DVD. Tipper det faller i smak! :-)

Skrevet

Vi gir DVD spiller til bilen til toåringen vår.. Gave som er til glede for både voksne og barn.. :)

Skrevet

Akebrett, gjerne så stort at det også er plass til en voksen.

Kitt i forskjellige farger

Klær i en str større enn den dere har nok av.

Perler til å lage smykker av

Store hobbyperler

Furreal friends ( eller hva de lekene heter)

My little ponny, stor som snakker.

Musikkinstrumenter

Skrevet

Vi har kjøpt koppestell og togbane til toåringen :) Hun skal også få en liten stol - type godstol i stua. Hvis jeg skal kjøpe fra bestefar også, så blir det dukkevogn og klær :)

Skrevet

Skal kjøpe lekekjøkken til 2 åringen min! :-) Ellers kanskje en trøtraktor med henger kan være noe? Min elsker å sitte på traktoren, fylle opp henger og la noen dra traktoren med et tau bortover:-) My little pony, treklosser, akebrett, kitt, ski er andre forslag!

Skrevet

Me har kjøpt dokkevogn, og så fekk ho nyleg akebrett til bursdagen. 2 åringen vår likar og å leike med leikekjøkkenet, og har eit lite bord med tilhøyrande stolar som ho dekkar på med leikeservise.

- malersaker, plastelinakitt, Lotto, puslespel, barnehagesekk om ho ikkje allereie har, gode bøker, ulltøy i større størrelse

Anonym poster: 3e20f68d1ec4bacb70d38bf3d0481b0b

Skrevet

Vi skal kjøpe akebrett og plast-dukkehus som kan slås sammen. Var hos legen for noen dager siden, og på venterommet der var det et slikt dukkehus som hun falt helt for.. Så da bestemte vi oss for julegave:)

Skrevet

Dukkehus? Noe interiør til jenterommet? Sengesett i god kvalitet? Kanskje bare en liten billigting (de bryr seg ikke likevel når de er 2 år) også kjøper dere heller noe senere når dere plutselig oppdager noe hun får bruk for. Sånn gjør ihvertfall jeg det. Stresser ikke med gavene til 2-åringen. Han skjønner ikke om det koster 2 kroner eller 1000 kroner uansett. Så kjøper jeg heller noe senere. For det er alltid sånn at jeg kommer på ting de trenger når det ikke er jul eller bursdag. :)

Anonym poster: c076884c9d59fca852e4c19cef875476

Skrevet

Vi har kjøpt akebrett og lesebrett til 2 åringen.

Akebrett/ski er standard julegaver i vår familie, noe vinterrelatert blir det alltid i gave til jul. Kjøper sjelden rene leker som bilbane, togbane, bamser ol.

Lesebrett fordi han vil bruke våre mobiler innimellom og det gir ubehagelige telefonoppringninger og fall i golvet. Skadebegrensning!

Anonym poster: 8373d1afc2ec7939c406f8188f65cab0

Skrevet

Kjøpte gaver til 2-åringen min i går. Hun får: akebrett med ratt på, snøskuffe, tegnetavle, DVD av Pippi og Dora. Bok om Tassen, mye ull og noen andre klær hun trenger.

Dette er til både jul og bursdag nå i desember. :)

Skrevet

I fjor var minstejenta her 2 år og da fikk hun lekekjøkkenet til Ikea, fikk litt kjeler, koppestell, bestikk o.l. fra besteforeldrene og det var virkelig midt i blinken. Nå er hun 3 år og det kjøkkenet har blitt lekt med hver eneste dag det siste året :)

Ellers er dukkehuset også veldig populært, blir aldri lei av å leke med det.

Anonym poster: 2aef754795656ea2863ec2acedccac6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...