Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Noen som vet hvordan man kan være helt koblet av chat på mobil? Anonym poster: 5bd38a8c0c1662411695fb34a8acd6e6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Tror du må logge ut av facebook for hver gang Jeg finner ikke det ut på noen annen måte. Slitsomt... Anonym poster: 9c473a7ecd48beb98f17a3f0d16bb64a
håpefull<3 Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Du går inn på menyen, så inn på chat. Du trykker på tannhjulet øverst til høyre og trykker på slå av chat. Iphone vel og merke.
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 I følge hjelpen på facebooksiden står det " Hvis du er pålogget chatten på mobilen eller via en facebook-applikasjon, ser vennene dine et mobilikon ved siden av navnet ditt i chatten. På nåværende tidspunkt kan du ikke endre mobilikonet som vennene dine får se, med mindre du slår av chatten i applikasjonen". Lurer på om du kanskje må logge på dataen også slå av chatten der?
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Du går inn på menyen, så inn på chat. Du trykker på tannhjulet øverst til høyre og trykker på slå av chat. Iphone vel og merke. Jeg har Iphone, men finner ikke det tannhjulet du snakker om.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 På iPhone drar du skjermen mot venstre. Da kommer chatten fram. Oppe i hjørnet er det ett tannhjul. Der kan du slå av chatten. Anonym poster: 20f3c0880865061e7797b39b23844fd4
håpefull<3 Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Du går inn på menyen, så inn på chat. Du trykker på tannhjulet øverst til høyre og trykker på slå av chat. Iphone vel og merke. Jeg har Iphone, men finner ikke det tannhjulet du snakker om. Så rart :-O Jeg slår av og på chatten rett som det er, og samboer kan ikke se noe "logo" eller info om jeg logger av, men så snart jeg logger på ser han det. Jeg må ikke inn på PC. Rart. Har dere siste oppdatering av facebook? Evt siste oppdatering av selve iPhone?
håpefull<3 Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 På iPhone drar du skjermen mot venstre. Da kommer chatten fram. Oppe i hjørnet er det ett tannhjul. Der kan du slå av chatten. Anonym poster: 20f3c0880865061e7797b39b23844fd4 Der lærte jeg en ny snarvei Godt det er flere som ser tannhjulet da
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Du går inn på menyen, så inn på chat. Du trykker på tannhjulet øverst til høyre og trykker på slå av chat. Iphone vel og merke. Jeg har Iphone, men finner ikke det tannhjulet du snakker om. Så rart :-O Jeg slår av og på chatten rett som det er, og samboer kan ikke se noe "logo" eller info om jeg logger av, men så snart jeg logger på ser han det. Jeg må ikke inn på PC. Rart. Har dere siste oppdatering av facebook? Evt siste oppdatering av selve iPhone? Mystisk.. Har siste oppdatering på begge deler ja, men kanskje det bare jeg som er litt blind her
håpefull<3 Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Du går inn på menyen, så inn på chat. Du trykker på tannhjulet øverst til høyre og trykker på slå av chat. Iphone vel og merke. Jeg har Iphone, men finner ikke det tannhjulet du snakker om. Så rart :-O Jeg slår av og på chatten rett som det er, og samboer kan ikke se noe "logo" eller info om jeg logger av, men så snart jeg logger på ser han det. Jeg må ikke inn på PC. Rart. Har dere siste oppdatering av facebook? Evt siste oppdatering av selve iPhone? Mystisk.. Har siste oppdatering på begge deler ja, men kanskje det bare jeg som er litt blind her Hehe, begynte å lure om det var jeg som så syner Men er visst flere som har nevnt tannhjulet heldigvis
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 Du går inn på menyen, så inn på chat. Du trykker på tannhjulet øverst til høyre og trykker på slå av chat. Iphone vel og merke. Jeg har Iphone, men finner ikke det tannhjulet du snakker om. Så rart :-O Jeg slår av og på chatten rett som det er, og samboer kan ikke se noe "logo" eller info om jeg logger av, men så snart jeg logger på ser han det. Jeg må ikke inn på PC. Rart. Har dere siste oppdatering av facebook? Evt siste oppdatering av selve iPhone? Mystisk.. Har siste oppdatering på begge deler ja, men kanskje det bare jeg som er litt blind her Hehe, begynte å lure om det var jeg som så syner Men er visst flere som har nevnt tannhjulet heldigvis Hmh, lurer på hva jeg gjør galt altså! Har ikke behov for å endre det, men kjenner at jeg fikk meget lyst til å finne det ut nå- særlig når jeg IKKE får det til
håpefull<3 Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Du går inn på menyen, så inn på chat. Du trykker på tannhjulet øverst til høyre og trykker på slå av chat. Iphone vel og merke. Jeg har Iphone, men finner ikke det tannhjulet du snakker om. Så rart :-O Jeg slår av og på chatten rett som det er, og samboer kan ikke se noe "logo" eller info om jeg logger av, men så snart jeg logger på ser han det. Jeg må ikke inn på PC. Rart. Har dere siste oppdatering av facebook? Evt siste oppdatering av selve iPhone? Mystisk.. Har siste oppdatering på begge deler ja, men kanskje det bare jeg som er litt blind her Hehe, begynte å lure om det var jeg som så syner Men er visst flere som har nevnt tannhjulet heldigvis Hmh, lurer på hva jeg gjør galt altså! Har ikke behov for å endre det, men kjenner at jeg fikk meget lyst til å finne det ut nå- særlig når jeg IKKE får det til Forstår den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå