Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Alt av skjønnlitteratur av interesse. Har juleferie og skal lese Anonym poster: 055e9ebdaaa559a79a0d3e8e814cf0f0
Gjest Miryks Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Om du liker litt fjortis-like bøker, anbefaler jeg Hush, Hush-serien, Edelsten-serien (Rubinrød, Safirblå og Smaragdgrønn), og Matched-serien I love the fjortis in me <3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Pappas prinsesse Etter verdens ende Fifty shades of grade-serien Krimserien til Camilla Läckberg Jobber i bokhandel, og det er så mye spennende! Er jo spørs hva du liker å lese også Vil anbefale deg å ta deg en tur på bibloteket, da kan du låne bøker til du skjemmes, også trenger du ikke tenke på prisen. Ser veldig mange som unngår å kjøpe bøker fordi det er så dyrt :/ Så ikke la det stoppe deg isåfall! Anonym poster: c9fe6d06e1645f01d92b52665dd14e5c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Takk for tipset! Akkurat idet jeg leste spørsmålet ditt så kom jeg på at jeg ønsker meg en pageturner. En bok jeg kommer til å sluke. Savner sånn slike bøker. Anonym poster: f0baabe0cb8b2835a42fdc489c7e64cc
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Arven av Katherine Webb Den trettende fortellingen av Diane Setterfield Tilbake til Riverton av Kate Morton Gode gamle Jane Eyre av Charlotte Brontë Wuthering heigts/stormfulle høyder av Emily Brontë Herlige bøker som suger deg inn i historien og holder deg fast til siste side
Voilà Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Veronica vil dø - Paulo Coelho Øya og Tråden - Victoria Hislop Det meste av Arto Paasilinna (Korte og lettleste bøker alle sammen) Alle fem bøkene om Jarle Klepp av Tore Renberg
Februargullet2013 Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 hvis du liker håndball bør du lese boka til Heidi Løke
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Arven av Katherine Webb Den trettende fortellingen av Diane Setterfield Tilbake til Riverton av Kate Morton Gode gamle Jane Eyre av Charlotte Brontë Wuthering heigts/stormfulle høyder av Emily Brontë Herlige bøker som suger deg inn i historien og holder deg fast til siste side Du og jeg har nok samme smak. Har lest de der allerede Anonym poster: f0baabe0cb8b2835a42fdc489c7e64cc
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Haha, ja da så. Har du noen tips til meg da? Jeg trenger og en pageturner som du kalte det så fint Kate Morton har jo skrevet flere bøker, men jeg har ikke fått summet meg til å lese de enda.
Wopi Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Øya av Victoria Hislop: Nydelig bok som du ikke legger fra deg før du er ferdig. Handler om spedalske som ble sendt til en øy i Hellas for isolasjon fra de friske. Idas dans. En mors beretning om hennes datters kamp mot kreften. Sann historie, utrolig sterk! Reisen hjem av Lori Lansens. Spesiell og flott historie. Aldri mer fri og Paradiset og På flukt av Lisa Marklund. Handler om en dame som har avsluttet et forhold med en voldelig mann og hvordan hun flykter fra han gjennom mange år. Han finner henne stadig og hun må bryte opp og starte på nytt. Saras nøkkel av Tatiana de Rosnay. Sterk historie om en jødefamilie fra krigen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå