Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har i alle år stressa vettet av meg, men så ble jeg syk rett rundt jul i fjor og er enda ikke bra. Med sykdommen har jeg måttet endre på mye, blant annet å fokusere på hva som er bra, bruke energi på det og drite i alt annet. I år blir det derfor kjøpekaker (som vi vanligvis ikke spiser stort av uansett). Middagen blir skikkelig som før, men jukser nok litt med desserten. Hytta ble pynta i november, sengene har fått rene trekk og det er ryddig og helt greit rent der. Gavene til alle andre enn mine barn handlet jeg i sta, samtidig med melk og brød på Kiwi. Visste dere de har visa gavekort som kan brukes overalt? Og til besteforeldre ble det gavekort på hjemmet/norsk ukeblad etc, det kan man også velge selv. Vel, jeg har min sykdom å skylde på. Jeg orker ikke lengre stress og mas, ei heller 7 juleselskaper og 15 til julemiddagen hos oss. Det viktigste for meg er mine barn! Jeg er også heldig å ha noen tantebarn, de er min mann snill å handler skikkelige gaver til. Resten får bare unnskylde meg, men jeg evakuerer på hytta med mann og barn i god tid til jul, og der blir vi til neste år! God jul dere Anonym poster: 2218d48357606a9e31055b20f48faee0
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Hva er det folk stresser med før jula? Det skjønner ikke jeg. Her baker vi kaker 2 søndag i advent. Vi pynter 3 søndag i advent. Husvask er enkelt, vi bruker 20 min ekstra hver dag de siste to ukene. Gavehandling tas i oktober og november. Jula er null stress! Hvorfor orker dere styre sånn? Anonym poster: 37860ee28ea5251f00203078a972ebd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå