Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Eller er det bare jeg som ikke er like aktiv her inne? Anonym poster: 961b9cea77d4e1eaa76dedb6b180b470
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Hm, mener jeg så henne her for ikke så altfor lenge siden..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Nei, tror da ikke det. Syns jeg ser svar fra henne med jevne mellomrom. Er vel opptatt med andre ting, som de fleste andre også er på denne tiden. Anonym poster: 5589519f96cd0aed7272ae1b9099fd67
Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Hun driver vel og flytter inn i nytt hus?
Gjest jule-Juliea Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Ser fra henne jevnt og trutt, men noen dager siden nå ja. Men mener å huske huset var innflytningsklart denne uken så er veldig kanskje det som er øverst på prioriteringslisten:) Vil vel ha en del klart før julen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Åja, da forstår jeg Så morsomt at dem kommer seg inn før jul da Anonym poster: 961b9cea77d4e1eaa76dedb6b180b470
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Hei Det er som de andre skriver, jeg har flyttet for en uke siden og ikke hatt verken tid, krefter eller noe til å komme inn her. Blir vel ikke så mye i den nærmeste framtiden heller tror jeg, er vanvittig mye å gjøre her. Ante ikke at vi hadde så mange ting! Hehe... Sånn går det når man flytter fra enebolig til liten tomannsbolig og stuer halve innboet opp på loftet der og etter 2,5 år ikke lenger husker hva man egentlig hadde Hele kjellerstuen vår er full i kasser og poser som jeg knapt aner hva er oppi... Så bli skattejakt på meg i tiden framover Men deilig å være i hus i hvert fall. Endelig!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Og så deilig når alt er nytt og rotet ikke har krøpet ut av skapene ennå :-)
Liv & Røre Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Hei Det er som de andre skriver, jeg har flyttet for en uke siden og ikke hatt verken tid, krefter eller noe til å komme inn her. Blir vel ikke så mye i den nærmeste framtiden heller tror jeg, er vanvittig mye å gjøre her. Ante ikke at vi hadde så mange ting! Hehe... Sånn går det når man flytter fra enebolig til liten tomannsbolig og stuer halve innboet opp på loftet der og etter 2,5 år ikke lenger husker hva man egentlig hadde Hele kjellerstuen vår er full i kasser og poser som jeg knapt aner hva er oppi... Så bli skattejakt på meg i tiden framover Men deilig å være i hus i hvert fall. Endelig! Da trenger vi bare en siste oppdatering med MASSE bilder i bloggen!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #10 Skrevet 10. desember 2012 Hei Det er som de andre skriver, jeg har flyttet for en uke siden og ikke hatt verken tid, krefter eller noe til å komme inn her. Blir vel ikke så mye i den nærmeste framtiden heller tror jeg, er vanvittig mye å gjøre her. Ante ikke at vi hadde så mange ting! Hehe... Sånn går det når man flytter fra enebolig til liten tomannsbolig og stuer halve innboet opp på loftet der og etter 2,5 år ikke lenger husker hva man egentlig hadde Hele kjellerstuen vår er full i kasser og poser som jeg knapt aner hva er oppi... Så bli skattejakt på meg i tiden framover Men deilig å være i hus i hvert fall. Endelig! Lykke til med flyttingen, gleder meg til du er tilbake for fullt Hehe, morsomt med alle tingene som plutselig dukker opp! HI Anonym poster: 961b9cea77d4e1eaa76dedb6b180b470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå