Gå til innhold

Og der kom kvalmen...


ღ adealsadeal ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt svingende kvalme i en uke... Er 5+0 i dag. Venter egentlig bare på at den skal slå skikkelig til:/ så er dessverre ikke tidlig! Krysse fingrene for at kvalmen slepper tidlig hos oss heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars dere. Går bare og venter på den selv. Hadde ekstrem svangerskapskvalme selv frem til uke 18 sist, som startet i uke 6. Er 6 uker på lørdag, så nå går jeg bare rundt og venter, prøver å få kjøpt flest mulig julegaver, osv. Har et ørlite håp om å få slippe unna, men vet at jeg nok får det denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis ikke kjent noe til kvalmen ennå, og håper jeg slipper unna. Dette er jo mitt første svangerskap, så har ingenting å sammenligne med heller. Vet bare at min søster og mor aldri hadde noe særlig svangerskapskvalme med noen av sine barn, så kan jo håpe at det samme vil gjelde for meg. Men det er kanskje ikke arvelig?

 

Når det er sagt, skulle jeg ønske jeg hadde litt flere symptomer egentlig, så jeg kunne vite litt mer sikkert om den lille spiren lever og utvikler seg der inne. Merker jo at jeg er ekstremt trøtt og sliten for tiden, men det kan jo være eksamensperioden som tar knekken på meg. De andre symptomene jeg hadde, har egentlig gitt seg litt, men kjenner jo stikkinger i "magen" sånn av og til, og har fortsatt litt ømme brystvorter. Hmm, synes det er så vanskelig å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen kvalme eller oppkast sist graviditet, men det er 9 år siden så :P

Er verre idag enn igår :(

Dere er heldige som slipper unna det ;) MEN, for all del, "gevinsten" etter 9 mnd er mye større enn litt kvalme her og der <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kvalm for tida. Matlysten er helt på bånn :( Er nå 5 + 5. Håper det går over snart. Sist gang jeg ble gravid med nurket, så hadde jeg nada av svangerskapsplager. Utrolig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går å venter på kvalmen. Den er pleid å komme i uke 6, så da rekker jeg akkurat å bli kvalm til jul... Men,men, det positive med kvalme er da er ting mest sannsynlig i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom kvalmen for meg også, som julen på kjærringa!;) Har sånn berg og dalbane kvalme. Den kommer og går akkurat som den selv ønsker. Er 5+5 i dag;) Nå er det bare å holde ut forhåpentligvis i noen uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...