Gå til innhold

Attpåklatt


KamillaL

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 35 år, mor til to som er 14 år og 16 år.. Samboeren har en på 9 år og nå ser det ut som det endelig ble full klaff.. Er veldig spent på om dette vil bli til noe.. Gleder meg veldig da jeg har hørt at det er noe helt annet å være hjemme med baby i "voksen" alder.. Mye mer ro til å nyte småbarnstiden :) forventet termin er 10. August..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:)

Jeg har en som blir 9 i juli, termin 13/14 august :) mannen min har ingen fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Har så lyst å fortelle nyheten til alle rundt meg. . Men må pent vente til de magiske 12 uker. . Når er det egentlig på tide å få seg en lege time? Testet positivt på tirsdag, og føler meg kjempe gravid :) kvalm når sulten, sure oppstøt, ømme bryst, trøtt etc. . Syns det er bare koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...da er vi to, sliter med å holde det for meg selv:) men vet at jeg bør vente til midten av januar. Er bare 4+4 idag så :P

Snakket med legen min igår og han sa en gang mellom uke 8-10 er det vanlig å ha første legetime. Men hvis jeg ville ha før jul så var det bare å komme :)

Jeg har bestilt tidlig UL til 21. Desember bare for å sjekke at alt er ok inni der :)

 

Har samme symptomer som deg, pluss vond rygg. Vet ikke om det er for tidlig til bekkenløsning, men hadde det sist gang (begynte i uke 7) så sjansen er nok stor for å få det denne gangen også :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Koselig å få en baby igjen, kan jeg tenke meg! Ser søsteren min som har to på 11 og 13 ser langt etter mine små... :-) (Men hun er 45, så det skipet har nok seilt!)

 

Så heldig du er som får tre ordentlig store storesøsken til å hjelpe deg da!!

 

Her er det tre små mellom 1 og 5 år som skal bli storesøsken, så det blir enda mer liv her... (IKKE planlagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Merethe :) Begge mine er nok så negative til flere små søsken, da de har en lillebror hos faren. . samboeren's sønn har ingen søsken så det kan bli stor stas for han :) jeg gleder meg stort. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

adealsadeal får håpe ryggen holder. . Vondt å bli plaget. . Tenkte å føre meg på termin lista men fikk det ikke til :) tips tas i mot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attpåklatter er herlige vesener! Selv har jeg tre mellom 12-17, og fikk en nydelig attpåklatt for 13 mnd siden. Hun er et skikkelig midtpunkt, og vi har alltid barnevakter i huset :) Nå ser det jaggu ut til at attpåklatt nummer to er på vei også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 35 år, mor til to som er 14 år og 16 år.. Samboeren har en på 9 år og nå ser det ut som det endelig ble full klaff.. Er veldig spent på om dette vil bli til noe.. Gleder meg veldig da jeg har hørt at det er noe helt annet å være hjemme med baby i "voksen" alder.. Mye mer ro til å nyte småbarnstiden :) forventet termin er 10. August..

heisann:) jg er 36 år og har barn på 16,14 og 7 år. Termin er ca 25 august. Jg har opplevd å ha en attpåklatt før da 7-åringen ble født. Dt var bare kos. Så nå gleder vi alle oss nesten enda mere til denne "kosebabyen" som vi kaller dn kommer:):) Du kan bare glede dg du;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Gleder meg veldig :) datteren min på 16 fikk ved ett uhell vite om graviditeten litt tidligere enn planlagt, og hun ble litt ute av seg. . Mente at hun hadde noe å si om saken. . Jeg har lenge ønsket å få flere barn. . Var ikke like enkelt å få det til nå som før. . Og endelig skjer det. . Er så mye kos med barn :) kan man noengang bli ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...