Gå til innhold

Hvorfor er det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er lettere å få jobb når man har jobb ?

Anonym poster: f6a299667b77ff1fec74c41d74087c73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel det samme som hos barn, den leken en annen har er virker så mye bedre og ettertraktet enn alle de ledige.

Selv har jeg alltid fått alle jobber jeg har søkt på.....helt til jeg måtte flytte og sto uten jobb, nå har jeg søkt i mnd uten napp.

Anonym poster: 837bc1b4b212de19f0b87e9a10448922

Skrevet

fordi da vet arbeidsgiver at du ikke bare er en lat døgeknikt, men faktisk er villig til å yte en innsats, og at du ikke er helt håpløs, ellers ville vel forrige arbeidsgiver sparket deg

Anonym poster: 884e06d3d92c3871dfabcff2a465e7ee

Skrevet

På samme måte som alt det andre i denne verden. Er du gift/samboer, så får du mer oppmerksomhet enn de single. Nettopp fordi det var en av samme slag som dem (en mann) som har "godkjent" deg og fant at du er ok å ha. Ei som er singel - da stiller man spørsmål - hvorfor? Er hun dårlig i senga? Kranglete? Stygg under klærne? Utro? Og så videre.

Det samme med arbeidslivet - hvis du har vært ute av jobb lenge, så begynner man å lure på grunnen. Er du i jobb, så er det en arbeidsgiver som har ansett deg som interessant, og er du lite borte, så er du ekstra attraktiv, for da har du god helse og/eller god arbeidsmoral.

Anonym poster: 704988070695f728fff4d4a9ceac46b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...