Gå til innhold

Tar dere med eget såpe, dopapir osv på føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist gang opplevde jeg at såpa der lukta sterillukt og dopapir var som sandpapir. Får pakke ned det i fødebaggen når jeg skal inn der om 3 måneder. Noen som har gjort det samme, eller er alle fornøyd med det som tilbys på føden?

Anonym poster: 58b75c6b5a0eb58b4157ef21d0238771

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gjorde ikkje det, men tenkte då eg var der at det jammen hadde vore kjekt med lambi framfor sandpapir..

Edit: når eg tenker meg om var nok toalettveska med, det var berre dorullen eg mangla..

Endret av ★julestjerne★
Skrevet

Tok med egen såpe. Greide ikke å tørke meg med papir i starten for jeg var så hoven av alle stinga. Skylte meg med dusjen og tørket meg med hårføner...

Skrevet

Nei, på KK hadde de bra dopapir! Jeg hadde med dusjsåpe og sjampo, men ellers brukte jeg det de hadde der.

Skrevet

Hadde med meg det jeg trengte av hygiene produkter.. Deilig å ta seg en dusj og bruke det som man har hjemme. Toalettpapir tok jeg ikke med :) Jeg tørket meg veldig forsiktig uansett.. Dyttet såvidt borti :) Men papiret var bra egentlig :) Jeg fødte på Storken i Bergen.

Anonym poster: 52a24ff0c0a84c669fbec80af4a971bd

Skrevet

Har med egen såpe til dusjen. Men ikke eget dopapir. Jeg bare "klapper" så forsiktig etter jeg har vært på do uannsett. Og da merker man ikke at det er såå stivt ;)

Anonym poster: 579f2f539745a8cbfd9edffc4cbe2cb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...