Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Hvilket liker dere best? Markus Kasper Tobias Teodor
Mamma til go'jentene Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Egentlig ingen, men hvis jeg må velge ett, faller valget på Kasper. Deilig at du ikke har jålebokstaver i forslagene dine! Tommel opp!!
Gullunger Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Tobias eller Teodor (men kanskje finere med Theodor?)
Februargullet2013 Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 unngå Tobias, så utrolig kjedelig. De andre liker jeg godt i denne rekkefølgen : Teodor,men finest med H Kasper Markus helst Med C,men fint med K også
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2012 Hvis jeg skulle endret på noe, måtte det i tilfelle bli Theodor med H. Liker ikke c eller h i navn, så det er uaktuelt. Ikke fan av jålebokstaver, nei ;-) HI
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2012 Forøvrig enig at Tobias er litt kjedelig. Er det jeg liker minst av disse, mannen som liker det veldig godt.
Februargullet2013 Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 synes verken H eller C er Jålete,men folk føler jo selvsagt forskjellig. synes det ser kjedelig ut uten H enkelte navn. Kristoffer for eks er kjedelig,fortrekker Christopher,men alle mener forskjellig,sånn er det bare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå